ZTE Axon Mini گواهی‌های استاندارد آژانس رگولاتوری چین را دریافت کرد

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
ماه گذشته ZTE با معرفی ZTE Axon Mini اولین کمپانی لقب گرفت که فناوری فورس تاچ را وارد گوشی‌های هوشمند کرده است. اما سوال اصلی اینجا بود که آیا زد‌تی‌ای می‌تواند قبل از اپل، فروش این گوشی خود را آغاز کند؟ گزارش منتشر شده‌ی جدید نشان از دریافت گواهی‌های رگولاتوری توسط این گوشی دارندکه نشان‌دهنده‌ی نزدیک شدن آن به عرضه‌ی نهایی هستند.
تبلیغات

همان طور که می‌دانید زد‌تی‌ای از اپل پیشی گرفته و اولین گوشی مجهز به فناوری فورس تاچ را معرفی کرده است. این فناوری بنابر شایعات از بزرگ‌ترین ویژگی‌های آیفون 6 اس و 6 اس پلاس خواهد بود که برای آشنایی بیشتر با آن می‌توانید به مقاله‌ی «فناوری فورس تاچ اپل چیست و چه کاربردهایی دارد» مراجعه کنید.

امروز گوشی با نام ZTE B2015 توسط آژانس رگولاتوری چین TENAA گواهی‌های لازم را دریافت کرد. این گوشی کد ZTE B2015 را دارد و با توجه به کد A2015 برای گوشی ZTE Axon Pro می‌توان گفت که کد جدید متعلق به ZTE Axon Mini است.

f 1

Axon Mini مجهز به صفحه‌نمایش OLED ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. پردازنده‌ی این گوشی هشت‌ هسته‌ای بوده و فرکاس هر هسته ۱.۵ گیگاهرتز است. این گوشی مجهز به رم ۳ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه است که قابلیت افزایش تا ۱۲۸ از طریق حافظه میکرو اس‌دی را دارد.

هر دو دوربین جلو و پشت Axon Mini ۸ مگاپیکسل است. از سایر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از نسل چهارم اینترنت همراه 4G، اندروید ۵.۱.۱، ضخامت ۷.۹ میلی‌متری و ۱۵۰ گرم وزن اشاره کرد.

سوال اصلی اینجا است که آیا ZTE خواهد توانست Axon Mini را قبل از ۲۷ شهریور ماه که به نظر می‌رسد آیفون‌های جدید آماده‌ی پیش‌خرید خواهند بود، عرضه کند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات