اوپو R5s معرفی شد: پردازنده‌ اسنپدراگون 615 و 3 گیگابایت حافظه رم

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
شرکت چینی اوپو ۱۰ ماه قبل گوشی Oppo R5 را با ضخامت ۴.۸۵ میلی‌متر معرفی کرد که با وجود زیبایی و ضخامت کم عملکرد مناسبی نداشت. حالا این شرکت با معرفی Oppo R5s قصد رفع ایرادات نسخه‌ی قبلی را دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اوپو در حدود ۱۰ ماه قبل گوشی اوپو R5 را با ضخامت ۴.۸۵ میلی‌متر معرفی کرد اما نتایج تست‌ها بنچمارک نیز ضعیف بودن نسبی عملکرد آن گوشی را نشان می‌دادند. اوپو برای رفع این مشکلات امروز از اوپو R5s رونمایی کرد. این گوشی نیز ۴.۸۵ میلی‌متر ضخامت دارد اما برای بهبود عملکرد، پیشرفت‌هایی در زمینه‌ی مشخصات فنی به خود می‌بیند.

r5s 01

اوپو R5s همانند نسل قبلی خود صفحه نمایش ۵.۲ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی داشته و از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ بهره می‌برد. اما مقدار رم این گوشی از ۲ گیگابایت به ۳ گیگابایت افزایش یافته و حافظه‌ی ۱۶ گیگابایتی نسخه‌ی قبلی در نسل جدید دو برابر شده و به ۳۲ گیگابایت رسیده است.

222

اوپو R5s مجهز به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین خود گرفت (سلفی) ۵ مگاپیکسلی شده است. باتری این گوشی بدلیل ضخامت کم آن تنها ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و سیستم عامل آن نیز به صورت پیش‌فرض اندروید ۴.۴.۴ کیت کت با رابط کاربری ColorOS 2.0 است. همچنین اوپو مدعی است باتری R5s را تنها در ۳۰ دقیقه می‌توان با استفاده از فناوری شارژ سریع ۷۵ درصد شارژ کرد.

این گوشی در رنگ جدید خاکستری نیز عرضه شده و قیمتی معادل ۲۲۶ دلار خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ آیا گوشی‌های با ضخامت کم را می‌پسندید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات