تصاویری از نسخه‌ اولیه‌ی اکسپریا زد 5 سونی فاش شد

شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای گذشته شاهد انتشار تصویری تبلیغاتی از قاب پشتی گوشی اکسپریا زد ۵ کامپکت بودیم و امروز با فاش شدن تصاویری منتسب به نسخه‌ی اولیه اکسپریا زد ۵ می‌توانیم نگاهی به ابعاد و بدنه‌ی این گوشی نیز داشته باشیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

انتظار می‌رود سونی در روز ۱۱ شهریور ماه و در نمایشگاه IFA 2015 گوشی‌های جدید پرچمدار خود را رونمایی کند. امروز و با نزدیک شدن به آن تاریخ، با انتشار تصاویری از نسخه‌ی اولیه‌ی اکسپریا زد ۵ شاهد فاش شدن شکل کلی و طراحی اکسپریا زد ۵ هستیم.

این تصاویر که از چین منتشر شده‌اند، نمونه‌ی اولیه‌ی اکسپریا زد ۵ را درون قاب محافظ به نمایش می‌گذارند. در زمینه‌ی طراحی همان طور که انتظار می‌رفت شاهد تغییری نسبت به اکسپریا زد ۴ یا زد ۳ پلاس نیستیم.

بنابر شایعات اکسپریا زد ۵ همانند اکسپریا زد ۳+ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ بهره برده و مجهز به دوربین ۲۱.۵ مگاپیکسلی استفاده شده در اکسپریا ام ۵ خواهد شد. به علاوه انتظار می‌رود اکسپریا زد ۵ از صفحه نمایش با رزولوشن QHD بهره برده و از ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم بهره ببرد.

انتظار می‌رود سونی در روز ۱۱ شهریور ماه پرچمداران خود را معرفی کند و برخی شایعات حاکی از آن هستند که در کنار اکسپریا زد ۵ و زد ۵ کامپکت شاهد اکسپریا زد ۵+ خواهیم بود که از صفحه نمایشی با ابعاد بزرگ‌تر بهره می‌برد. باید منتظر ماند و دید که سونی چه برنامه‌ای برای نیمه‌ی دوم سال میلادی جاری دارد.

نظر شما در مورد طراحی و بدنه‌ی اکسپریا زد ۵ چیست؟

wpid wp 1440190358622
wpid wp 1440190365713
wpid wp 1440190370286
wpid wp 1440190374113
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات