زومجی: ۲۸ شخصیت برتر دنیای The Walking Dead (قسمت اول)

جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی پخش اسپین‌آفِ سریال «مردگان متحرک» و فصل ششم از مجموعه‌ی اصلی، زومجی نگاهی به برترین شخصیت‌های دنیای The Walking Dead انداخته است. فرقی ندارد این شخصیت‌ها در کدام یک از آثار مرتبط هستند، کمیک‌ها، سریال‌ها یا بازی‌های ویدیویی، هر کدام به ترتیب اهمیت و نقشی که در قصه‌ی اصلی داشته‌اند، دسته بندی‌ شده‌اند تا بیش از پیش با آنها آشنا شویم.
تبلیغات

«مردگان متحرک» چه رازی دارد که آن را از بقیه‌ی مجموعه‌های بزرگ و کوچکِ زامبی‌محور جدا می‌کند؟ پاسخ به چنین سوالی و صحبت درباره‌ی آن خودش یک مقاله‌ی تحلیلی می‌طلبد، اما شاید بتوان به‌طور خلاصه تعداد زیاد کاراکترها و خط داستانی طولانی آن که به مرور و آرامش جلو می‌رود را دو عنصر اساسی و مهمی که در جدا کردن این مجموعه از بقیه نقش دارند، نام بُرد؛ کاراکترهایی که در این نقطه از زندگی «مردگان متحرک» تعدادشان آنقدر بزرگ است که با سریالی مثل «بازی تاج و تخت» رقابت کنند؛ بازمانده‌هایی که اگر بیشتر از شهروندانِ وستروس در خطر مرگ‌های تراژیک و وحشتناک نباشند، کمتر نیستند. این را به‌علاوه‌ی روایت مداوم داستان زندگی تک‌تک آنها در طول سال‌ها کنید، تا به چراییِ موفقیتِ «مردگان متحرک» در تبدیل شدن به نهایتِ تجربه‌ی یک آخرالزمانِ زامبی‌محور پی ببرید. در این میان، منتظر باشید تا با آغاز پخش سریال فرعی «از مردگان متحرک بهراسید» در هفته‌های آتی، این روند ادامه پیدا کند و گسترده‌تر هم شود.

برای مطالعه این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

مردگان متحرک

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات