فسیل از ساعت هوشمند اندرویدی خود رونمایی کرد

جمعه ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
ساعت‌های هوشمند حوزه جدیدی را در صنعت ساعت‌سازی دنیا به خود اختصاص داده‌اند و برخی تحلیل گران صنعت ساعت معتقدند که در آینده بازار ساعت‌های کلاسیک در مواجهه با ساعت‌های هوشمندی که به بلوغ رسیده‌اند با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد. برند فسیل هم به تازگی خبر از عرضه یک ساعت هوشمند اندرویدی داده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

فسیل یکی از شرکت‌های معتبر تولید کننده ساعت  در دنیا است. این شرکت در زمینه تولید ابزارهای پوشیدنی حتی قبل از این که گوشی های هوشمند وارد بازار شوند و حتی پیش از این که اندرویدی در کار باشد فعالیت می‌کرده است. امسال در کنفرانس توسعه دهندگان اینتل، فسیل این فرصت را غنیمت شمرده تا تعدادی ابزار پوشیدنی جدید را معرفی کند. فسیل ساعتی با قابلیت اتصال به یک گوشی هوشمند، دستبند متصل به اینترنت و البته یک ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور را در جریان رویداد توسعه دهندگان اینتل در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد.

0817 idf346 1

درست مثل ساعت هوشمند تگ هویر که بزودی به بازار خواهد آمد، ساعت فسیل هم از پردازنده اینتل بهره می‌برد، هر چند که این شرکت هنوز در مورد جزئیات این ساعت اطلاعاتی منتشر نکرده است. تمام چیزی که تا این لحظه می‌دانیم این است که ساعت هوشمند فسیل مانند موتو ۳۶۰ موتورولا مجهز به نمایشگر دایره‌ای شکل  است.

fossil smartwatch002

کاستا کارتسوتیس- مدیر عامل گروه Fossil‌ در این زمینه می گوید:

با ترکیب برند فشن ما با تجربه اینتل در زمینه فناوری، سخت‌افزار و خلاقیت ما پیشتاز صنعت ساعت‌های هوشمند خواهیم بود.

انتظار می‌رود این ساعت هوشمند به زودی و برای تعطیلات سال نو میلادی به بازار عرضه شود. هنوز در مورد قیمت این ساعت هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده است. نظر شما در مورد طراحی ساعت هوشمند فسیل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات