انویدیا در حال پس گرفتن تبلت‌های شیلد خود به دلیل داغ شدن بیش از حد باتری است

یک‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
انویدیا با ارائه‌ی تبلت شیلد ۸ اینچی در سال گذشته، وعده‌ی تجربه‌ی بی‌نظیر بازی‌کردن گیم‌های مختلف را بر روی تبلت اندرویدی به هواداران خود داد. اما به نظر می‌رسد این شرکت به دلیل داغ شدن بیش از حد باتری و ایجاد خطرهای احتمالی در حال پس گرفتن تبلت‌های فروخته شده‌ی خود است.
تبلیغات

شرکت انویدیا به دلیل احتمال آتش‌گیری باتری تبلت‌های خود در حال پس گرفتن تبلت‌های شیلد فروخته شده‌ی خود است. البته جزئیات بیشتری از حالت‌هایی که احتمال به وقوع پیوستن این اتفاق وجود دارد، در دسترس نیست و انویدیا با گرفتن موضعی پیشگیرانه از کاربران تبلت‌های شیلد خواسته است تا به غیر از زمان بک‌آپ گرفتن از داده‌ها، از تبلت خود به هیچ عنوان استفاده نکنند.

مقاله‌های مرتبط:

    انویدیا در زمان معرفی تبلت شیلد خود، بر روی طراحی آن تمرکز زیادی داشت و مدعی بود که طراحی شیلد طوری صورت گرفته است که می‌تواند دو برابر تبلت‌های عادی، گرمای حاصل از کارکرد را تحمل کند. اما آن طور که به نظر می‌رسد باتری تبلت شیلد همانند سایر بخش‌های این تبلت توانایی تحمل داغ شدن بیش از حد را ندارد. انویدیا برای پس گرفتن تبلت‌های شیلد خود وبسایتی اختصاصی تدارک دیده است و از خریدارانی که بین تیر ماه سال گذشته و مرداد ماه امسال شیلد را خریداری کرده‌اند، درخواست کرده تا تبلت خود را به این شرکت بازگردانند و تبلتی جدید دریافت کنند.

    نظر شما چیست؟ آیا شما نیز از این تبلت استفاده کرده‌اید؟ آیا مشکل داغ شدن بیش از حد را بر روی تبلت شیلد خود تجربه کرده‌اید؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات