بلک‌ بری ونیس آبان ماه روانه بازار خواهد شد

پنج‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
بلک‌بری شرکتی است که طرفداران خاص خود را در سراسر دنیا دارد؛ هرچند که این روزها این شرکت دوران خوبی را تجربه نمی‌کند. در شرایطی که عادت داریم معمولا محصولات این شرکت را با نمایشگرهای کوچکتر و صفحه کلید فیزیکی ببینیم  حالا به نظر می‌رسد محصول جدید بلک بری یعنی گوشی هوشمند ونیس مجهز به نمایشگر ۵.۴ اینچی لمسی به همراه کیبورد فیزیکی باشد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شایعات زیادی در مورد بلک بری ونیس منتشر شده و جدیدترین این شایعات حاکی از عرضه‌ی این گوشی هوشمند در ماه نوامبر (حدود سه ماه دیگر) است. ایوان بلس که معمولا اخبار زیادی را در مورد گوشی‌های هوشمند فاش می کند، در evleaks@ توییتر اعلام کرده که عرضه‌ی این گوشی هوشمند در ماه نوامبر تایید شده است. شاید بارزترین نکته در مورد توییت او این باشد که گوشی ونیس بلک‌بری توسط هر ۴ اپراتور اصلی امریکا یعنی AT&T، Verizon، Sprint و T-Mobile  عرضه خواهد شد؛ نکته‌ای که پیش از این در برخی مدل‌های اصلی بلک بری نظیر بلک بری پاسپورت ندیده بودیم.

هر چند به نظر می‌رسد که دوران گوشی‌های کشویی به پایان رسیده باشد و در حال حاضر بازار بیشتر تمایل به گوشی های نازک با نمایشگرهای بزرگ و قابلیت‌های متنوع دارد، ولی بلک‌بری تصمیم گرفته تا با طراحی مکانیزمی دسترسی به کیبورد سخت افزاری خود را به سرعت برای کاربران ونیس ممکن سازد.

blass

طبق تصاویری که از این گوشی هوشمند فاش شده به نظر می‌رسد که بلک‌بری ونیس دارای لبه‌های منحنی شبیه به گلکسی اس 6 اج باشد. همچنین تصاویر رندر شده‌ای هم توسط بلس منتشر شده که نشان می‌دهد گوگل‌پلی هم در بلک‌بری ونیس قابل دسترسی است.

انتظار می‌رود ونیس به نمایشگر ۵.۴ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ با ۳ گیگابایت رم مجهز باشد. نظر شما در مورد گوشی هوشمند ونیس چیست؟ آیا وجود کیبورد فیزیکی در کنار نمایشگر لمسی ۵.۴ اینچی را ایده مناسبی ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات