تماشا کنید: تست خم شدن بدنه آلومینیومی آیفون 6 اس

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
مدت کوتاهی پس از معرفی آیفون 6 و 6 پلاس اولین ویدئو از خم شدن این دو گوشی منتشر شد و باعث ایجاد هیاهوی زیاد در بین علاقه مندان گوشی‌ها هوشمند شد. اما این بار چند روز قبل از معرفی آیفون 6 اس قاب فلزی این گوشی تحت تست خم شدگی قرار گرفته و با آیفون 6 مقایسه شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با انتشار ویدئوهای مربوط به خم شدن آیفون 6 و آیفون 6 پلاس اپل شمار این گوشی‌ها که در اثر استفاده طبیعی خم شده‌اند را کمتر از تعداد انگشت‌های دست دانست.

اما به نظر می‌رسد اپل در قبال این گزارش‌ها، در آیفون‌های جدید واکنش نشان داده و قصد دارد تا از سری ۷۰۰۰ آلومینیوم به جای سری ۶۰۰۰ در آیفون 6 اس و 6 اس پلاس استفاده کند. سری ۷۰۰۰ آلومینیوم به دلیل بهره‌گیری از فلز روی در ساختار خود نوید استحکام بیشتر را می‌دهد؛ اما بزرگ‌ترین مشکل استفاده از آن، قیمت ۵ برابری این سری نسبت به سری ۶۰۰۰ آلومینیوم است.

حالا نوبت فریم آیفون 6 اس است تا در مقایسه با فریم آیفون 6 تحت آزمایش خم شدن قرار بگیرد که می‌توانید آن را در ویدئوی زیر ببینید:

لینک دانلود

همان طور که مشاهده کردید قاب فلزی آیفون 6 اس توانست ۸۰ پوند (۳۹ کیلوگرم) وزن را تحمل کند، اما آیفون 6 در مقابل تنها ۳۰ پوند ( ۱۴ کیلوگرم) تسلیم شد. آن طور که از شواهد پیدا است خم شدن آیفون‌های 6 و 6 پلاس جدی بوده است و اپل واکنش مناسب را در آیفون‌های جدید از خود نشان داده است.

نظر شما چیست؟ آیا خود یا دوستانتان با مشکل خم شدن گوشی آیفون روبرو شده‌اید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات