۸۰ درصد صاحبان اپل واچ از سیستم پرداخت اپل‌پِی استفاده می‌کنند

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
مطالعه 3 دقیقه
بر اساس اطلاعات به دست آمده از وب‌سایت Wristly که معمولا آمار درآمد شرکت اپل را ثبت می‌کند، بیش از ۸۰ درصد از صاحبان اپل واچ در آمریکا و بریتانیا از سیستم پرداخت اپل پِی استفاده می‌کنند.
تبلیغات

وب‌سایت Wristly روز سه شنبه گزارشی را منتشر کرده که بر اساس آن، ۱۰۰۰ نفر از صاحبان اپل واچ در آمریکا و بریتانیا از سیستم پرداخت اپل‌ پِی استفاده می‌کنند؛ آمریکا و بریتانیا دو کشوری هستند که اپل پِی به طور کامل پشتیبانی می‌شود. 

 تمامی هزار نفر از این آمار مورد پرس و جو قرار گرفتند که ۸۰ درصد از افرادی که از اپل پِی استفاده می‌کنند صاحب گوشی‌های آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس هستند. ۲۰ درصد از این افراد مدعی شدند که از اپل پِی در اپل واچ خود استفاده نمی‌کنند، ۵ درصد آن‌ها گفته‌اند که کاربرد اپل پِی را درک نمی‌کنند،۵ درصد از این افراد دارای نگرانی‌های امنیتی این سرویس هستند و ۱۵ درصد بقیه اعلام کرده‌اند که از روش‌های دیگر پرداخت استفاده می‌کنند. 

13958 9126 150820 Watch Pay l

بیشتر پاسخ دهندگان در این آمار اعلام کرده‌اند که در ابتدا اپل پِی را در گوشی آیفون خود استفاده می‌کردند، هرچند ۱۹ درصد این افراد مدعی شده‌اند که از همان ابتدا در اپل واچ خودشان برای اولین بار از اپل پِی استفاده کردند. آمار و ارقام بسیار قابل توجه هستند زیرا سیستم پرداخت اپل تنها ۶ ماه پیش از اپل واچ معرفی شده بود.

 یک تئوری ساده تمامی آمار و ارقام این گزارش را توجیه می‌کند و آن هم اینکه استفاده از اپل واچ بسیار راحت‌تر از آیفون است. بیشتر از نصف این افراد گفته‌اند که استفاده از اپل پی در اپل واچ یک تجربه‌ی باور نکردنی است" ۴۲ درصد از این افراد هم اعلام کردند که کارکردن سیستم پرداخت اپل بسیار آسان و راحت است. تنها ۴ درصد گفتند که اپل پی هیچ کارایی ندارد و ۳ درصد از کل افراد مشکلات امنیتی را با این سیستم دارند. 

گذشته از نرخ بالای استفاده از اپل پی، صاحبان اپل واچ که از اپل پی استفاده می‌کنند به پلتفرم لمسی ساعت اپل و پرداخت بی دردسر آن عادت کرده‌اند. بر اساس این گزارش ۷۸ درصد از کاربرانی که اپل پی را در اپل واچ خود تنظیم کرده‌اند، حداقل یک بار در هفته از این سیستم پرداخت استفاده می‌کنند. این آمار از ماه ژوئن ۱۳ درصد افزایش یافته است. ۱۵ درصد از کاربران ادعا کرده‌اند که از اپل پی در اپل واچ خود حداقل یک بار در روز استفاده می‌کنند. 

آمار استفاده از اپل پی در اپل واچ بسیار بالا است که به نظر می‌رسد دلیل این امر اکو سیستم جامع سخت افزار و نرم افزاری اپل است. همان طور که وب‌سایت Wristly گزارش می‌دهد ۶۲ درصد از کاربرانِ اپل پی، از شعبات اصلی همواره خرید‌های خود را انجام می‌دهند، ۸۶ درصد از افراد هم علاقه‌ی شدیدی به خرید برندهای مشهور با اپل واچ خود دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات