وایب اس 1 لنوو اولین گوشی هوشمند دنیا با ۲ دوربین سلفی خواهد بود

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این شاهد استفاده از ۲ دوربین در پشت گوشی های هوشمند بودیم. حالا به نظر می‌رسد لنوو تصمیم گرفته تا اولین گوشی هوشمند دنیا را که به ۲ دوربین در جلوی گوشی مجهز است به بازار عرضه کند.  لنوو Vibe S1 مجوز فروش در چین را اخذ کرده و در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد.
تبلیغات

Vibe S1  لنوو گوشی هوشمندی است که هنوز معرفی نشده و پیش از این انتظار می‌رفت که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵  در شهر  بارسلونا معرفی شود. هرچند لنوو هنوز وجود چنین مدلی را بطور رسمی تایید نکرده ولی به تازگی به لطف مقامات چینی که اجازه فروش این گوشی هوشمند را در چین  صادر کرده‌اند تصاویری از این گوشی  فاش شده است.

به نظر می‌رسد که وایب اس ۱ لنوو در راه بازار است. پیش از این بسیاری از ویژگی‌های این گوشی هوشمند فاش  شده بود هرچند یک نکته مهم از قلم افتاده بود. طبق اعلام upleaks@ وایب اس 1 دارای دوربین دوگانه خودگرفت (سلفی) است. با فرض این که این گوشی هوشمند در آینده نزدیک به بازار عرضه خواهد شد، وایب اس ۱ اولین گوشی هوشمند دنیا خواهد بود که دارای ۲ دوربین سلفی است که احتمالا مثل دو دوربینی که پیش از این در پشت اچ‌تی‌سی  وان ام ۸ دیده بودیم به کاربر این امکان را می دهد که این بار تصاویر سلفی با افکت bokeh بیاندازند و بتواند نقطه فوکوس را پس از ثبت عکس تغییر دهد.

همانطور که درتصاویر هم مشاهده می‌کنید در سمت راست بالای این گوشی هوشمندبه نظر می‌رسد که دو دوربین تعبیه شده که حداقل یکی از آن‌ها ۸ مگاپیکسلی است.  وایب اس ۱ لنوو مجهز به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت، نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ با ۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقا توسط کارت حافظه خارجی  است.

هنوز در مورد زمان عرضه و قیمت این گوشی هوشمند اطلاعاتی منتشر نشده است. نظر شما در مورد Vibe S1  لنوو  چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات