گوگل از وبسایت جدید هنگ‌اوتس رونمایی کرد

سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
مطالعه 1 دقیقه
هنگ‌اوتس یکی از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن‌های چت است که گوگل آن را عرضه کرده و برای پلتفرم‌های اندروید و آی‌اواس در دسترس است. مانتن ویویی‌ها وب‌سایت جداگانه‌ای را برای هنگ‌اوتس توسعه داده‌اند و امروز از آن رونمایی کردند.
تبلیغات

هنگ‌اوتس این امکان را به شما می‌دهد که به چت کردن با افراد مختلف بپردازید.  با داشتن هنگ‌اوتس بر روی ابزار هوشمند خود می‌توانید در کارهای شخصی یا اداری خوداز آن  استفاده کنید و مطمئن باشید که اطلاعات و ارتباطات شما تا هر زمان که بخواهید محفوظ خواهند ماند، تا در مراجعات بعدی در دسترش شما باشند. حال گوگل از وب‌سایتی جدید برای این اپلیکیشن پیام‌رسان رونمایی کرده که به واسطه‌ی آن می‌توان به مخاطبان گوگل و تمامی گزینه‌های موجود برای ارتباط با آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این می‌توان مکالمه‌های صوتی و تصویری را در این وب‌سایت برقرار کرد.

جوردانا کورد مهندس بخش هنگ‌اوتس در این خصوص گفت:

 ما از یک راه جدید برای دسترسی به هنگ‌اوتس رونمایی کردیم؛ به واسطه‌ی وب‌سایت جدید خواهید توانست از بهترین امکانات هنگ‌اوتس در مرورگر خود بهره‌مند شوید. توصیه می‌شود از آن استفاده کرده و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

علاوه بر این در این وب‌سایت جدید هنگ‌اوتس از منوی کناری می‌توانید به طور سریع به مخاطبان، مکالمات و چت‌ها و شماره تلفن‌های خود دسترسی داشته باشید. باز کردن این منو، لینک‌های هنگ‌اوتس در گجت اندرویدی و هنگ‌اوتس در ابزار اپلی ، اپلیکیشن کروم و شماره‌گیر اندرویدی را فراهم می‌کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات