زوم‌اپ:ثبت تصاویر خاص و کروی شکل با اپلیکیشن Fisheye Professional

سه‌شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
Fisheye Professional اپلیکیشنی برای ثبت تصاویر جالب و کروی شکل است که اقدام به شبیه‌سازی لنزهای مختلف می‌کند. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

علاقه مندان به عکسی یا ویرایش تصاویر معمولا با سبک‌ها و حالت‌های بسیاری برای تصویربرداری یا ویرایش عکس‌ها آشنا هستند. اما سبک نسبتا جدیدی نیز وجود دارد که کمتر از یک سال است مورد توجه کاربران قرار گرفته و به دلیل همین تازگی، این روزها به شدت نمونه‌ی آن‌ها را در گوشه و کنار دنیای مجازی مشاهده می‌کنیم. ثبت این عکس‌های کروی شکل که به اصطلاح به آن‌ها FishEye می‌گویند، تنها توسط اپلیکیشن‌های به خصوصی که چنین حالتی را در خود تعبیه کرده باشند امکان پذیر است. Fisheye Professional نیز یکی از این اپلیکیشن‌ها است که نسبت به رقیبان خود، نتایج بهتری را برای کاربران به همراه دارد.

fishy11

درواقع عملکرد Fisheye Professiona شبیه‌سازی لنزهای فیزیکی دوربین‌ها است که با وجود آنکه کیفیت خروجی آن در حد لنزهای فیزیکی نیست، با این حال می‌تواند تجربه ای شیرین و البته عکس‌هایی زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد. مانند دیگر اپلیکیشن‌های ویرایش عکس، در این اپلیکیشن نیز امکان استفاده از دوربین و گالری گوشی در اختیار کاربر قرار گرفته است تا بتوانید عکس‌های از قبل موجود خود را نیز توسط این اپلیکیشن، Fisheye کنید. البته سازندگان این اپلیکیشن هشداری طنز آمیز نیز به کاربران داده اند که آن را برای شما بازگو خواهیم کرد؛ "هرگز این افکت را روی صورت یک انسان اجرا نکنید". برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات