سامسونگ گلکسی نوت 5 را اوایل شهریور روانه‌ی بازارهای آسیایی می‌کند

یک‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پنج‌شنبه‌ی گذشته دو گوشی جدید خود را معرفی کرد. گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ دو گوشی پرچم‌دار این کمپانی در نیمه‌ی دوم سال میلادی جاری خواهند بود و سامسونگ با در پیش گرفتن سیاست‌های عرضه‌ی متفاوت سعی در ثبت آمار مناسب فروش در بازارهای جهانی را دارد.
تبلیغات

سامسونگ پنج‌شنبه‌ی گذشته از پرچم‌داران جدید خود با نام‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ رونمایی کرد. این شرکت با معرفی نوت ۵ دگرگونی‌های بسیاری در سری نوت خود ایجاد و مانند سری اس خود، شیشه و فلز را جایگزین پلاستیک کرده است. اس ۶ اج+ نیز در واقع همان اس ۶ اج است که این بار ابعاد بزرگ‌تری را به خود می‌بیند. هر دوی این فبلت‌ها صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن QHD دارند و با گسترش فبلت‌ها به نظر می‌رسد این صفحات بزرگ نیز جایگاهی قابل توجه را در بازار گوشی‌های هوشمند بدست آورده‌اند.

تفاوت اصلی این دو فبلت در کاربرد آن‌ها است چرا که در نوت ۵ تمرکز بر روی قلم استایلوس و در اس ۶ اج+ تمرکز بر روی لبه‌های خمیده‌ی گوشی و زیبایی وکاربردهای آن است. سامسونگ با توجه به این تفاوت‌ها و همچنین علاقه و نیازهای بازارهای مختلف سیاست عرضه‌ی متفاوتی را نیز در نظر گرفته است و خبرها حاکی از عدم عرضه‌ی نوت ۵ در اروپا تا قبل از اتمام سال ۲۰۱۵ میلادی بودند و حتی برخی پا را فراتر گذاشته و مدعی هستند سامسونگ برنامه‌ای برای عرضه‌ی نوت ۵ در اروپا ندارد.

بنابر ادعای سامسونگ، این شرکت تصمیم خود را براساس نیاز کاربران و وضعیت بازارهای مختلف خواهد گرفت. اما این کمپانی ابتدا گلکسی نوت ۵ را در آمریکا، کانادا و آسیا از اوایل شهریور ماه روانه‌ی بازار خواهد کرد و سپس در مورد سایر کشورها تصمیم خواهد گرفت. همچنین سامسونگ به این نکته نیز اشاره کرده است که این شرکت در اروپا گلکسی اس ۶ اج+ را عرضه خواهد کرد چرا که بهتر پاسخگوی نیازهای کربران در این منطقه است.

به احتمال قوی سری نوت و به خصوص قلم استایلوس آن کمتر در اروپا مورد توجه قرار گرفته است و این بار سامسونگ انتخاب را از کاربران اروپایی صلب کرده و خود تصمیم گرفته است که تنها گلکسی اس ۶ اج+ را روانه‌ی این بازار بکند.

نظر شما چیست؟ آیا به سری نوت سامسونگ و قلم آن علاقه‌مند هستید یا وجود قلم در این سری را بدون کاربرد می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات