تصاویر رندر شده جدید از نکسوس هواوی منتشر شدند

یک‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
شایعات و اخبار زیادی در مورد گوشی‌های نکسوس نسل جدید در هفته‌های گذشته منتشر شده‌اند که نشان از معرفی دو گوشی ساخت ال‌جی و هواوی دارند. فاش کننده معروف Onleaks نیز به تازگی رندرهایی از یک گوشی منتشر کرده و مدعی است این رندرها مربوط به نکسوس هواوی هستند.
تبلیغات

آن طور که از شواهد پیدا است امسال گوگل قصد معرفی دو گوشی نکسوس را دارد که نکسوس ۵ (۲۰۱۵) ال‌جی و نکسوس ۶ هواوی نام خواهند داشت. به تازگی رندرهایی منتسب به نکسوس هواوی منتشر شده‌اند که به نظر می‌رسد براساس طرح‌هایی که برای تولیدکنندگان قاب‌های محافظ ارسال شده، طراحی شده‌اند. Onleaks که این رندرها را منتشر کرده، مدعی است ابعاد و شکل کلی گوشی دقیقا مطابق با رندرها خواهد بود.

نکسوس هواوی به نظر می‌رسد کمی بیشتر از ۱۶۰ میلی‌متر طول، ۷۸.۳ میلی‌متر عرض، در حدود ۶.۶ میلی‌متر ضخامت و بخش دوربین آن نیز کمی برآمدگی خواهد داشت و در آن بخش ضخامت به ۸.۵ میلی‌متر خواهد رسید. در رندرهای منتشر شده شاهد گوشی با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی هستیم اما شایعات خبر از تست گوشی ۵.۵ اینچی توسط هواوی می‌دهند و در حال حاضر ابعاد صفحه نمایش نکسوس هواوی به طور دقیق مشخص نیست. به علاوه شاهد بدنه‌ی تمامی فلزی این گوشی در رندرها نیز هستیم. همچنین بهره‌گیری از درگاه یو‌اس‌بی نوع سی و حسگر اثر انگشت نیز از دیگر ویژٰگی‌های هر دو نکسوس گوگل خواهد بود.

در حال حاضر از زمان معرفی نکسوس‌های جدید و قیمت آن‌ها اطلاعات دقیقی در دست نیست اما به نظر می‌رسد گوگل این دو گوشی را در ماه مهر و هم‌زمان با اندروید ام معرفی کند. با نزدیک شدن به زمان معرفی دو نکسوس جدید به طور قطع در روزهای آینده تصاویر و اخبار بیشتری مربوط به این دو گوشی منتشر خواهند شد.

huawei nexus 6 leak 2 632x304x32 expand
huawei nexus 6 leak 8 632x304x32 expand
huawei nexus 6 leak 12 632x304x32 expand
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات