زوم‌اپ: دانلود و مدیریت فایل های موجود در وب سایت MEGA

یک‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن MEGA پنجره‌ای برای دسترسی به آپلودسنتر Mega است که به شما این امکان را می‌دهد تا از درون موبایل خود، به دانلود و آپلود فایل‌ها بپردازید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر از کاربران قدیمی تر دنیای مجازی باشید، حتما وب سایت بزرگ و محبوب MegaUpload را به خاطر دارید. وب سایتی در زمینه‌ی ارائه‌ی فضای اینترنتی رایگان که چند سال پیش به دلایلی نظیر نقض کپی رایت و... به طور کامل بسته شد. بعد از این ماجرا اما "کیم دات کام" دوباره به سراغ شغل قبلی خود رفت و این بار وب سایتی جدید با نام MEGA را راه اندازی کرد که ۵۰ گیگابایت به کاربران فضای رایگان هدیه می‌داد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این وب سایت در همان روز اول رونمایی، موفق به کسب یک ملیون کاربر در سرتاسر دنیا شد. و بعدها با تکیه بر عدم نمایش تبلیغات یا حتی تایمر‌های قبل از دانلود، روز به روز به محبوبیت آن اضافه شد.

MEGA1

با توجه به تجربه‌های کاربران مختلف، باید اعتراف کرد که در کنار آپلودسنترهای پرقدرتی همچون مدیافایر، Mega نیز به یکی از ستون‌های اصلی تبدیل شده است که سرعت دانلود و آپلود فایل‌های آن برای کاربران ایرانی نیز در بالاترین حد ممکن قرار دارد. اپلیکیشنی که امروز برای شما در نظر گرفته ایم نیز مربوط به این وب‌سایت دوست داشتنی است که کار را از قبل نیز راحت تر می‌کند و با نصب آن می‌توانید علاوه بر اینکه به دانلود فایل‌ها با قابلیت ادامه‌ی دانلود بپردازید، بر فایل‌های آپلود شده‌ی خود در Mega نیز مدیریت داشته باشید و به آپلود فایل از داخل موبایل بپردازید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات