گوشی هوشمند جدیدی از سری آنر هواوی فاش شد

شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری که تاکنون سازمان مخابراتی TENNA در چین (معادل FCC در آمریکا) از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری آنر هواوی منتشر کرده، نشان دهنده دوربینی کشویی در پشت این دستگاه است. اما جالب است بدانید گوشی جدید از سری آنر قرار است به سنسور اثر انگشتی در بدنه خود مجهز شود.
تبلیغات

هواوی که همیشه انتقاد‌های زیادی بخاطر تقلید در طراحی گوشی‌های هوشمند خود به جان خریده، تلاش می‌کند تا با ویژگی‌های جدیدی همچون دوربینی کشویی که در پشت دستگاه قرار گرفته و می‌تواند نقش دوربین جلوی دستگاه را هم ایفا کند، خلاقیت خود را به رخ شرکت‌هایی همچون اپل یا سامسونگ بکشد.

اما جالب‌تر سنسور تشخیص اثر انگشتی است که در فریم دستگاه جای خواهد گرفت و برخلاف گوشی‌های آیفون یا سری S سامسونگ  در زیر دکمه‌ی خانگی دستگاه جای نگرفته است.

huawei honor sliding camera 01

همانطور که در تصویر فاش شده از این دستگاه به وسیله TENNA مشاهده می‌کنید، نسل جدید آنر بسیار به نسل‌های قبل شبیه است، اما دوربین قابلیت حرکت به شکل کشویی پیدا کرده و با این قابلیت جدید، حالا دوربین جلو نیز دارای فلش است.

huawei honor sliding camera 02

هنوز مشخص نیست چرا هواوی تصمیم گرفته سیستم دوربین گوشی جدید خود را بدین شکل طراحی کند؛ اما قطعا در بین گوشی‌های هوشمند بازار، ایده‌ای منحصر به فرد به حساب می‌آید.

به نظر می‌رسد هواوی قصد انجام آزمایش‌هایی با ویژگی‌های خاص در نسل جدید گوشی هوشمند آنر خود دارد؛ اما همچنان برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر درباره خلاقیت هواوی در طراحی این دستگاه باید تا زمان معرفی رسمی نسل بعدی آنر هواوی منتظر ماند. در ضمن گفته می‌شود هواوی قصد ندارد این گوشی جدید را با قیمتی بالا روانه بازار‌ها کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات