ویندوز 10 بر روی ۵۰ میلیون رایانه نصب شده است

شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
ویندوز ۱۰ در روزهای ابتدایی معرفی رسمی بر روی ۱۰ میلیون دستگاه نصب شده بود و پس از گذشت یک هفته این مقدار به ۲۵ میلیون دستگاه رسید  و حالا خبرهای جدید حاکی از آن هستند که تعداد نصب ویندوز در حال حاضر از مرز ۵۰ میلیون نیز گذشته است.
تبلیغات

تعداد نصب‌های ویندوز ۱۰ پس از معرفی رسمی آن در حال حاضر به بیش از ۱۰ میلیون عدد رسیده است. این عدد زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید تنها یک هفته قبل بود که این تعداد ۲۵ میلیون عدد اعلام شده بود. در واقع در ۷ روز گذشته شاهد نصب بیش از ۲۶ میلیون ویندوز ۱۰ بر روی دستگته‌های مختلف بوده‌ایم. به علاوه مایکروسافت موج جدیدی از ویندوز ۱۰ را در اختیار کاربران در حال انتظار لیست رزرو شده نیز قرار خواهد داد پس می‌توان انتظار حفظ سیر صعودی کنونی را در روزهای آینده نیز داشت.

مایکروسافت در حال حاضر بر روی بروزرسانی جدیدی برای ویندوز ۱۰ کار می‌کند تا آن را در مهر ماه عرضه کند. در این بروزرسانی شاهد معرفی اپلیکیشن پیام‌رسان جهانی، افزونه‌ها برای مرورگر اج و تغییرات در پلتفرم اپلیکیشن‌های جهانی خواهیم بود. به نظر می‌رسد مایکروسافت از کاستی‌های موجود در سیستم عامل خود آگاه است و قصد دارد تا با ارائه‌ی بروزرسانی‌های جدید این کاستی‌ها را برطرف کرده و با سرعت بیشتری به سمت هدف خود یعنی یک میلیارد نصب حرکت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات