تصاویر رندر شده از آیفون تاشو

پنج‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از ما تجربه استفاده از گوشی های تاشو را داریم و این فرم فکتور  در بین برخی از علاقمندان گوشی هنوز هم از محبوبیت بالایی برخوردار است. به تازگی مارتین هاجک که در زمینه گرافیک ۳ بعدی فعالیت می‌کند تصاویری از آیفون تاشو منتشر کرده است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.
تبلیغات

مارتین هاجک که در زمینه رندر ۳ بعدی فعالیت می‌کند تصاویر رندر متنوعی را در رابطه با گوشی‌های هوشمند منتشر کرده ولی به تازگی تصاویری از آیفون تاشو منتشر کرده است. گوشی‌های تاشو هنوز هم در کشورهای شرق آسیا بخصوص ژاپن طرفداران خاص به خود را دارند و حتی بسیاری از افرادی هم که از گوشی‌های هوشمند رایج استفاده می‌کنند حتما در گذشته یک گوشی تاشو  داشته‌اند و گوشی های تاشو حس نوستالژیکی به آن‌ها می‌دهند.

Flip iPhone concept by Martin Hajek05

از باز کردن این گوشی‌ها گرفته تا مشاهده یک تماس ورودی و بعد از آن نیمی از گوشی که در مقابل دهان کاربر قرار می‌گیرد و نیم دیگر که به گوش‌های کاربر می‌رسد و البته برای پایان تماس هم زدن هیچ دکمه‌ای لازم نیست فقط کافی است که گوشی را دوباره ببندید.

گوشی‌های تاشو لذت خاص خود را داشتند، لذتی  که شاید دیگر با گوشی‌های لمسی بزرگ امروزی تکرار نشود. شاید برخی از علاقمندان گوشی‌های تاشو بخواهند بدانند که اگر آیفون بصورت تاشو تولید می‌شد چه شکلی داشت. حالا به لطف طراحی جدید مارتین هاجک می توانیم تصور بهتری از یک آیفون تاشو داشته باشیم.

Flip iPhone concept by Martin Hajek02

هر چند می‌دانیم که امکان تولید یک آیفون تاشو در آینده چیزی نزدیک به صفر است ولی اگر آیفون طراحی تاشو به صورت تصاویر بالا داشت نظر شما در مورد آن چه بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات