سونی: کاربران وایو تا زمان عرضه درایورهای رسمی به ویندوز ۱۰ بروزرسانی نکنند

پنج‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت مدتی است که ویندوز ۱۰ را برای رایانه‌های شخصی در سراسر دنیا ارائه کرده است. میلیون‌ها کاربر ویندوز تا این لحظه به جمع استفاده کنندگان از ویندوز ۱۰ پیوسته‌اند. ولی به نظر می‌رسد که کاربران وایو باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا بتوانند به جدیدترین و بهترین ویندوز مایکروسافت بروزرسانی کنند چرا که سونی به تازگی اعلام کرده که هنوز درایورهای ویندوز ۱۰ برای محصولات وایو آماده نشده است.
تبلیغات

سونی به کاربران وایو هشدار داده است که فعلا کمی دست نگاه دارند تا رایورهای لپ‌تاپ‌های فروخته شده به آن‌ها متناسب با ویندوز ۱۰ آماده شوند.در حالی که سونی تجارت رایانه‌های شخصی خود را به یک بنیاد سرمایه‌گذاری فروخته است ولی به نظر می‌رسد این شرکت هنوز هم از محصولاتی که قبلا با نام خود به مشتریان فروخته پشتیبانی می‌کند و حالا می‌خواهد مطمئن باشد که بهترین خدمات به کاربران ارائه می‌شود.

سونی در سایت پشتیبانی خود گفته است:

در حال تست مدل‌های پشتیبانی شده هستیم و نتیجه کار را در اسرع و قت به شما ارائه می‌کنیم. طبق برنامه‌ریزی‌ها اطلاعات مربوط به بروزرسانی ویندوز ۱۰ برای ویندوز ۸ و ۸.۱ همچنین درایورها، نرم‌افزارها و اطلاعات تکمیلی را طبق زمان‌بندی زیر برای سیستم‌عامل‌هایی که بطور اورجینال روی رایانه‌های شخصی نصب شده‌اند ارائه خواهیم کرد.
1 sony no windows 10 02

در حال حاضر درایورهای مورد نیاز برای لپ‌تاپ‌های وایو در دسترس نیستند ولی شرکت در تلاش است تا مهر ماه  آن‌ها را برای سیستم‌هایی که بطور پیش فرض روی خود ویندوز ۸.۱ داشته‌اند آماده کند. از سوی دیگر کاربرانی که سیستم‌هایی با ویندوز ۸ اورجینال دارند باید کمی بیشتر صبر کنند چرا که طبق برنامه زمان‌بندی درایورهای مورد نیاز آن‌ها  آبان ماه عرضه خواهد شد.

متاسفانه اگر لپ‌تاپ شما ویندوز ۷ اورجینال دارد درایوری برای پشتیبانی از لپ‌تاپ شما ارائه نخواهد شد. حداقل هنوز که زمان‌بندی مشخصی برای پشتیبانی ازسیستم‌هایی با ویندوز ۷ اورجینال ارائه نشده است و فقط شرکت سونی اعلام کرده که در ماه آگوست اطلاعاتی در مورد محدودیت‌ها و مسائل مرتبط با کاربران ویندوز ۷ ارائه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات