زوم‌اپ: پخش موسیقی با پلیر حرفه ای SonicXbeat در ویندوزفون

پنج‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
SonicXBeat اپلیکیشنی برای پخش فایل‌های صوتی در گوشی‌های ویندوزفون است که علاوه بر آنکه از ظاهر شیک و جذابی برخوردار است، قادر به پخش تمام فرمت‌های رایج صوتی نیز خواهد بود. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

موزیک پلیر پیش فرض در گوشی‌های ویندوزفون با وجود سادگی رابط کاربری آن، همیشه به عنوان یکی از پلیرهای زیبا و خاص شناخته می شد و کاربران بسیاری از آن به عنوان پلیر اصلی خود استفاده می کردند. اما اگر از کاربرانی هستید که به هر دلیل تمایلی به استفاده از این پلیر پیش فرض ندارید، یا اینکه امکانات آن جوابگوی نیازهای شما نیست، می توانید سری به اپلیکیشن SonicXBeat بزنید که امکانات کاربردی بسیاری را، در کنار ظاهر زیبای خود برای شما محیا کرده است.

SonicXbeat12

یکی از جالب ترین ویژگی‌های SonicXBeat پشتیبانی آن از Gesture‌ها است که به لطف آن‌ها می توانید با کشیدن انگشت خود به سمت‌های مختلف، فرمان‌های مختلفی را به این پلیر هوشمند بدهید. برای مثال می توانید مشخص کنید که با کشیدن انگشت خود به سمت بالا، تراک بعدی شروع پخش کند. ویژگی جذاب دیگر این اپلیکیشن نیز امکان Pin کردن آهنگ ها، آلبوم‌ها و... در صفحه‌ی اصلی ویندوزفون است که به کمک آن‌ها می توانید بدون مراجعه به اپلیکیشن، آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود را به صرعت و مستقیما از هوم اسکرین گوشی اجرا نمایید. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات