کجارو: سفر با رووس؛ لوکس ترین قطار دنیا در آفریقای جنوبی

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بازدید از زیبایی‌های آفریقا، آرزوی بسیاری از گردشگرانی است که به دنبال یافتن ناشناخته‌ها و لذت بردن از جاذبه‌های طبیعی بکر آن هستند. تصور کنید که چنین موقعیتی برای شما فراهم شده و از آن بهتر اینکه این جاذبه‌ها را می‌توانید در حالی که سوار بر لوکس‌ترین قطار دنیا هستید، ببینید. در ادامه با  کجارو همراه باشید تا سفری به آفریقای جنوبی با لوکس‌ترین قطار دنیا داشته باشیم که قطعا هیجان سفر را دوچندان می‌کند.
تبلیغات

قطار Pride of Africa یا rovos یکی از لوکس‌ترین قطارهای دنیا است که همواره تورهای سه روزه برگزار می‌کند و مسافران را از پروتوریا به کیپ تاون منتقل می‌کند. rovos یک قطار معمولی نیست، مسافران در کابین‌های اختصاصی و لوکس با همه امکانات شامل حمام، سرویس بهداشتی، تخت‌خواب‌ شیک و تلویزیون مستقر می‌شوند و هر وعده غذایی در رستوانی لوکس سرو می‌شود که مسافران ملزم به پوشیدن لباس‌های رسمی هستند. هزینه این سفر ۱۳.۹۰۰ دلار است.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات