زوم‌اپ: ساخت اسکرین شات از فایل های ویدئویی با Video Thumbnails

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
Video Thumbnails اپلیکیشنی بسیار جالب در زمینه‌ی تولید اسکرین‌شات از ویدئوهای مختلف است که قادر است از فایل‌های ویدئویی شما، تصاویر Thumbnails بسازد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر تا به حال گذرتان به سایت‌های دانلود فیلم یا موزیک ویدئو افتاده باشد حتما اسکرین شات‌های این فایل‌ها را در کنار لینک‌های دانلود مشاهده کرده اید. مبحث اسکرین شات که به منظور پیش نمایش از فایل دانلودی در سایت قرار می گیرد، در ویدئوها بسیار متفاوت تر و البته کامل تر از دیگر بخش‌ها است. برای مثال تهیه‌ی اسکرین شات از یک اپلیکیشن موبایل توسط هر اپلیکیشنی که قابلیت عکسبرداری از صفحه‌ی تلفن را داشته باشد امکان پذیر است و درواقع جز یک یا دو عکس که نمای کلی اپلیکیشن را نمایش دهند به موضوع دیگری نیاز نیست. اما ویدئوها شامل متغیرهای بسیاری هستند که وجود آن‌ها در یک اسکرین شات ضروری بوده و همین موضوع نیز باعث آن شده است که تهیه‌ی آن‌ها نیاز به نرم افزارهای خاصی داشته باشد. در اسکرین شات یک ویدئو، علاوه بر اطلاعاتی همچون حجم فایل، رزولوشن تصویر و کیفیت صدا و... نیاز به حداقل 6 تصویر مختلف از دقایق مختلف ویدئو هست که این امر به کمک اپلیکیشن Video Thumbnails در ویندوزفون به طور بسیار ساده قابل انجام است.

Video Thumbnails12

شما کافیست تا ویدئوی مورد نظرتان را درون اپلیکیشن Video Thumbnails فراخوانی کنید و تنها در عرض چند ثانیه، تصویری همانند عکس بالا را در اختیار داشته باشید که 9 تصویر مختلف از دقایق مختلف ویدئو را به ثبت رسانده و در بالای آن نیز اطلاعات مختلفی را از این فایل ویدئویی قرار داده است. مطمئنا انجام چنین عملی در ویندوزفون بسیار قابل تحسین است و گویا می توان کم کم امیدوار بود، که ایده‌ی اپلیکیشن‌های Universal به زودی و به طور وسیعی گسترش یابد تا هر موضوعی که در کامپیوتر قادر به انجام آن بودیم، توسط موبایل‌ها نیز قابل انجام باشند. پشتیبانی از انواع فرمت‌های تصویری همچون MP4\AVI\WMV\MKV\FLV و...، پشتیبانی از رزولوشن‌های بالا تا سقف 4K و امکان افزودن متن یا لوگوی دلخواه به تصاویر خروجی، از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن ویندوزفونی به حساب می آیند. برای دانلود این برنامه می توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات