کجارو: بهترین مقاصد توریستی دنیا

سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
آیا از ماه‌ها کار و تلاش خسته شده‌اید... دوست دارید مدتی در آرامش به سر ببرید... شاید سفر کردن در چنین شرایطی بهترین گزینه برای به دست آوردن آرامش دوباره و بازیابی انرژی تحلیل رفته باشد. اما سفر به کجا؟ بین صدها تور و برنامه تفریحی سردر گم شده‌اید؟ به شما کمک می‌کنیم. در ادامه با کجارو همراه باشید تا بهترین مقاصد گردشگری دنیا را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

هندوستان با آثار تاریخی مثل تاج محل، چهار منار، قطب منار، و بنای یادبود ویکتوریا…معابد زیبایی مثل معبد خورشید، معبد طلایی، معبد میناکشی و… بنادر گوا، ویساکاپاتنام، کرالا، پارادیپ، پورت بلر و…تفرجگاه های کوهستانی مقصدی فوق‌العاده برای گذراندن تعطیلات است. از سوی دیگر آمریکا مملو از جاذبه های توریستی و مکانهای دیدنی است و فرانسه با ۸۳ میلیون توریست رتبه نخست جذب توریست را از آن خود کرده است. ایالات متحده با ۶۷ میلیون در رتبه بعدی و بریتانیا با ۲۹/۳ میلیون توریست جایگاه سوم را دارد. 

2crt ile de france 8 jpg

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات