عرضه‌ی جهانی گوشی وان ام 9 اچ‌تی‌سی با پردازنده‌ی مدیاتک در فصل پاییز

سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
یکی از دلایل فروش نامناسب و زیان‌دهی اچ‌تی‌سی در مدت اخیر را باید مشکل داغ‌شدن پرچمدار این کمپانی یعنی گوشی وان ام 9 بدانیم که به پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون 810 مجهز شده است. حالا خبر می‌رسد اچ‌تی‌سی قرار است ماه اکتبر (مهر یا آبان) سال جاری پرچمدار خود را با پردازنده‌ی مدیاتک عرضه کند.
تبلیغات

 در حالی که پرچمداران دیگری از پردازنده‌ی اسنپدراگون 810 بهره می‌برند و با بروزرسانی نرم‌افزاری، مشکل داغ‌شدن وان ام 9 اچ‌تی‌‌سی تا حدود زیادی حل شد، ولی به هر حال کاربران و خریداران اطمینان خود را نسبت به این گوشی جذاب اندرویدی از دست داده‌اند و همین موضوع باعث شده تا وان ام 9 فروش خوبی را تجربه نکند.

اما کمی بعد اعلام شد کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی قصد دارد پرچمداری دیگری به نام Hero را با طراحی جدید در سه ماهه پایانی سال 2015 میلادی وارد بازار کند که گفته می‌شود این گوشی نسخه‌ای از وان ام 9 با پردازنده‌ی مدیاتک خواهد بود و عرضه‌‌ی سراسری آن از ماه اکتبر آغاز می‌شود. به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی برای فرار از داغ شدن گوشی جدید به سراغ سیستم روی یک چیپ 10 هسته‌ای مدیاتک خواهد رفت که هنوز معلوم نیست کدام مدل خواهد بود.

این گمانه‌زنی‌ها توسط یکی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی چینی منتشر شده که به گفته‌ی این فروشگاه از آنجایی که دو گوشی وان ام 9 پلاس و وان ای 9 پلاس اچ‌تی‌سی قیمت بالایی دارند، باید وان ام 9 جدید قیمت معقولی داشته باشد. البته هنوز هم این احتمال وجود دارد که این شایعات صحت نداشته باشند؛ ولی باید تا ماه اکتبر صبر کنیم و دست پخت جدید مدیران اچ‌تی‌سی را ببینیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات