تماشا کنید: استحکام بیشتر قاب پشتی آیفون 6s برای پیشگیری از Bendgate دیگر

سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
گزارش‌های منتشر شده نشان از بکارگیری ماده‌ای مستحکم‌تر در ساخت‌ آیفون دارد.
تبلیغات

سال گذشته تنها چند روز پس از عرضه‌ی آیفون‌های اپل به بازار، اخباری مبنی بر خم شدن برخی از آیفون‌ها در جیب کاربران منتشر شد که این موضوع با عنوان Bendgate به موجی منفی بر علیه گوشی‌های اپل تبدیل شد.

در اولین روز‌های عرضه‌ی آیفون 6 پلاس به بازار، شماری از کاربران از خم شدن آیفون‌های جدید خود خبر دادند. سپس این موضوع توسط کانال Unbox Therapy در یوتیوب مورد بررسی قرار گرفت. در ویدیو منتشر شده توسط این کانال، نشان داده شد که با وارد کردن مقدار کمی نیرو می‌توان آیفون 6 پلاس را به راحتی خم کرد.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که پس از موج اول تبلیغات بر علیه اپل، دیگر اخبار چندانی در خصوص خم شدن آیفون 6 پلاس‌های اپل منتشر نشد. در ماه آوریل و پس از گذشت چند ماه از گزارش‌های خمیدگی آیفون، اخباری در خصوص استفاده از آلیاژ مستحکم‌تری از آلومینیوم در نسل بعدی منتشر شد.

آنباکس تراپی اینبار ویدیوی جدیدی را منتشر کرده که در آن قاب پشتی منتسب به آیفون 6s در کنار قاب آیفون 6 قرار گرفته است. براساس اطلاعات ارائه شده در این ویدیو آیفون تغییراتی را در ساختار قاب پشتی ایجاد کرده است. با مقایسه‌ی قاب منتسب به نسل جدید آیفون با نمونه‌ی پیشین می‌توان تغییراتی را در نقاط ضعیف موجود دید که در قاب جدید تغییر یافته‌اند. برای مثال می‌توان به حاشیه‌ی دور کلید‌های تغییر حجم صدا اشاره کرد که ضخامت آن دو برابر قاب آیفون 6 پلاس است.

آنباکس تراپی وزن قاب منتسب به آیفون 6 اس را نیز کمتر از آیفون 6 می‌خواند. پیش از این شایعاتی منتشر شده بود که حکایت از ضخیم شدن این قاب در مقایسه با نسل پیشین داشت، اما گویا چنین نیست.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات