اکسپریا M5 سونی با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد

سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
در روزهای گذشته شاهد معرفی دو گوشی جدید سونی به نام‌های Xperia M5 و Xperia C5 Ultra بودیم و امروز نیز با مشخص شدن قیمت اکسپریا ام 5 می‌توان در مورد قیمت تقریبی آن‌ها در بازارهای مختلف، اطلاعاتی را بدست آورد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با وجود اینکه سونی به صورت رسمی قیمت اکسپریا سی 5 اولترا را مشخص نکرده است، اما اخبار گذشته حاکی از قیمت ۴۲۵ دلاری آن در هنگ کنگ بودند.

امروز نیز شاهد فاش شدن قیمت اکسپریا ام 5 در تایوان بودیم. سایت فروش آنلاین در تایوان قیمت اکسپریا ام 5 در این کشور را ۴۰۸ دلار اعلام کرده و این در حالی است که سی 5 اولترا در تایوان ارزان‌تر بوده و ۳۷۵ دلار قیمت خواهد داشت. با توجه به قیمت‌های ذکر شده می‌توان انتظار داشت که اکسپریا ام 5 در بازارهای جهانی قیمتی در حدود ۴۰۰ دلار داشته و سی 5 اولترا به مقدار کمی نسبت به آن ارزان‌تر باشد.

برخلاف اکسپریا سی 5 اولترا که فبلتی ۶ اینچی است، اکسپریا ام 5 بدلیل مجهز شدن به صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن 1080P ابعاد کوچک‌تری دارد. این گوشی گواهی IP68 را نیز برای ضد آب و گرد و غبار بودن دریافت کرده است و اولین گوشی سونی به شمار می‌رود که از پردازنده‌ی Helio X10 MT6795 مدیاتک بهره می‌برد. به علاوه ام 5 دارای دوربین اصلی ۲۱.۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات این گوشی نیز می‌توان به ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق درگاه میکرو اس‌دی، ۳ گیگابایت رم و باتری با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

به نظر می‌رسد شرایط برای ورود دو گوشی جدید سونی به بازار محیا است و این شرکت از اوایل شهریور ماه فروش جهانی خود را آغاز خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات