تماشا کنید: آخرین آگهی ویدیویی اپل با نمایش قابلیت‌های دوربین آیفون 6

دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
علاوه بر تولید محصولات با کیفیت، اپل توانایی دیگری نیز دارد و آن کمپین‌های تبلیغاتی موفق و آگهی‌های ویدیویی دیدنی است. این کمپانی آخرین تیزر ویدیویی خود را با تمرکز روی قابلیت‌های دوربین آیفون 6 منتشر کرده است.
تبلیغات

در ماه‌های اخیر اپل با راه انداختن کمپین تبلیغاتی موفقی برای اپل، گوشی هوشمندش را به جهانیان شناسانده است. این کمپانی کمپین خود را Shot on an iPhone 6 نام نهاده است.

تبلیغات اپل برای آیفون 6 با موفقیت زیادی روبرو شد؛ بطوریکه این کمپانی جایزه‌ی Lions Grand Prix را در جشنواره‌ی کن که در ماه ژوئن برگزار شد، از آن خود کند.

در آستانه‌ی معرفی نسل جدید گوشی هوشمند این کمپانی که تقریبا تا یک ماه دیگر روانه‌ی بازار خواهد شد، اپل آگهی ویدیویی جدیدی را در رابطه با قابلیت‌های دوربین گوشی هوشمندش منتشر کرده است. آگهی ویدیویی ۳۰ ثانیه‌ای آیفون بخشی از کمپین تبلیغاتی If it's not an iPhone, it's not an iPhone است.

در این ویدیو تصویری از عکسبرداری با آیفون‌های اپل موجود نیست؛ تنها تصاویری درون آیفون‌های اپل به تصویر کشیده می‌شود که نشان از ثبت انواع تصاویر در شرایط متفاوت با استفاده از گوشی اپل دارد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات