اندروید پی همزمان با نکسوس 5 ال جی عرضه می‌شود

دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
در شرایطی که اپل پی در حال سرویس‌دهی به کاربران است، گوگل قصد دارد تا  اندروید پی را همزمان با معرفی نکسوس 5 (۲۰۱۵) عرضه کند. به نظر می‌رسد با توجه به تجربه ال‌جی در بازارهای کشورهای پیشرفته، گوگل معرفی اندروید پی را در مراسم ال‌جی به مراسم معرفی نکسوس هواوی ترجیح داده است.
تبلیغات

پیش از این گزارش‌ها حاکی از این بود که نکسوس 5 ساخت ال‌جی مجهز به سنسور اثر انگشت خواهد بود. حالا خبرهای رسیده از کره جنوبی نشان می‌دهد که گوگل از معرفی نکسوس 5 ال‌جی برای عرضه‌ی سرویس اندروید پی بهره خواهد برد.

پیش از این در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان، گوگل از اندروید پی به عنوان نسل جدید گوگل والت رونمایی کرد و حالا این کمپانی امید زیادی به اندروید پی به عنوان رقیبی برای اپل پی دارد. این در حالی است که اپل پی مدت‌ها است که در بازار حضور پیدا کرده و کاربران در حال استفاده از خدمات آن هستند. به هر حال بار دیگر شاهد رقابت غول‌های دنیای فناوری این بار در حوزه دیگری خواهیم بود.

نکسوس 5 قبلی هم که توسط ال‌جی ساخته شده بود با استقبال خوبی از سوی خریداران روبرو شد و حالا از نسل جدید این گوشی هوشمند انتظار زیادی می‌رود. با توجه به استفاده از سنسور اثر انگشت ال‌جی در نکسوس 5 (۲۰۱۵) دور از انتظار نیست که کاندیدای اول معرفی اندروید پی، نکسوس 5 (۲۰۱۵) ال‌جی باشد. به همین دلیل منابع کره‌ای مدعی شده‌اند که نکسوس 5 (۲۰۱۵) ال‌جی از سرویس اندروید پی بهره خواهد برد.

گزارشات حاکی از این هستند که شناخت ال‌جی از بازار آمریکا و اروپا باعث شده تا گوگل از خدمات ال‌جی برای محصول خود استفاده کند و اندروید پی را نیز با محصول ساخت ال‌جی  به صورت رسمی عرضه کند.

ظاهرا طراحی نکسوس 5 (۲۰۱۵) بر مبنای جدیدترین پرچمدار ال‌جی یعنی جی ۴ صورت نگرفته و همین بر جذابیت بیشتر این گوشی می‌افزاید؛ چرا که ال‌جی این فرصت را دارد که با طراحی جدیدتری همه ما را شگفت‌زده کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات