رویترز: تیم کوک سال گذشته از مقر اصلی بی ام دبلیو در مونیخ بازدید کرده است

شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار اخباری در خصوص بازدید شماری از متخصصان اپل از کارخانه‌ی بی ام دبلیو در لایپزیک، حال رویترز با انتشار گزارشی اعلام کرده که تیم کوک سال گذشته‌ی میلادی از مقر اصلی بی ام دبلیو در مونیخ دیدار کرده و سایر افراد نیز برای بازدید از خط تولید مدل i3 راهی لایپزیک شده‌اند.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده توسط رویترز، اپل علاقه‌ی وافری به مدل i3 بی ام دبلیو دارد. چندی پیش نیز اخباری در خصوص بازدید از این کارخانه و علاقه‌ی اپلی به بدنه ی فیبرکربنی مدل i3 منتشر شده بود. از مدت‌ها پیش شایعات و گمانه‌ها در خصوص کار روی یک خودروی الکتریکی و هوشمند توسط اپل قوت گرفته و شنیده‌ها حکایت از این دارد که هزاران نفر از متخصصان اپل بصورت سری در حال کار روی این پروژه هستند. گواه دیگری بر این ادعا را می‌توان استخدام‌های صورت گرفته توسط اپل خواند که طی آن متخصصان خودروسازی راهی کوپرتینو شده‌اند.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که گفتگوها با بی ام دبلیو بی نتیجه باقی مانده است، چرا که مذاکرات طرفین بدون حصول توافقی به همان حال رها شده است.

تغییرات اخیر صورت گرفته در بی ام دبلیو نیز در بی نتیجه ماندن مذاکرات بی تاثیر نیست. خودروساز باواریایی در مورد اشتراک‌گذاری طالاعات محرمانه‌اش در خصوص فرایند تولید خودرو با سایر کمپانی‌ها بسیار با احتیاط عمل می‌کند. هرالد کروگر، مدیر عامل جدید این کمپانی است که از ماه می سکان هدایت بی ام دبلیو را در مونیخ به دست گرفته و در حال حاضر تمرکز خود را روی عمکلرد کمپانی قرار داده اسن. رویترز احتمال بازگشت به میز مذاکرات محتمل خوانده، اما این به معنای تضمینی برای توافق طرفین نیست.

نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات