دانلود کنید: نسخه‌ی بتای iOS 9 و OS X El Capitan

جمعه ۱۹ تیر ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
اپل چندی پیش در جریان کنفرانس توسعه دهندگان خود نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل‌های خود را با نام‌های iOS 9 و OS X El Capitan‌ معرفی کرد. حال برای اولین بار اپل امکان دانلود و استفاده از نسخه‌ی بتای هر دو سیستم عامل را برای عموم کاربران ممکن کرده است.
تبلیغات

برای اولین بار در تاریخ انتشار iOS، اپل امکان دانلود و استفاده از نسخه‌ی بتای سیستم عامل خود را برای عموم کاربران فراهم آورده است. کاربران علاقمند می‌توانند برای دریافت نسخه‌ی بتای iOS اینجا را کلیک کرده و پس از ثبت نام نسخه‌ی مورد نظر را دریافت کنند. پس از دریافت نسخه‌ی مورد نظر می‌توان با استفاده از آیتونز، آیپد و آیفون خود را به نسخه‌ی بتای iOS 9 بروز کرد. یقینا نسخه‌ی بتای iOS 9 توسط تمام کاربران مورد استفاده قرار نخواهد گرفت، چراکه همیشه نسخه‌های آزمایشی هر نرم‌افزاری مملو از باگ‌ها و مشکلاتی است که می‌تواند کاربران را ناراحت کند. اپل اعلام کرده که بروزرسانی‌های دوره‌ای را برای نسخه‌ی بتا عرضه خواهد کرد.

بدون شک اپل در پی آن است تا از باخوردهای دریافت شده از سوی کاربران، به اصلاح مشکلات موجود بپردازد، برای تحقق این امر نیز اپلیکیشن Feedback Assistant در اختیار کاربران قرار گرفته است. اپل اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه‌ی کار این اپلیکیشن را منتشر کرده است.

سیستم عامل iOS 9 همراه با ویژگی‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که از جمله‌ی آن می‌توان به امکان اضافه شدن خودکار برخی موارد به تقویم توسط سیری و پیشنهاد پلی لیست‌های موسیقی توسط این دستیار صوتی اشاره کرد. همچنین باید به حالت low power mode برای افزایش ماندگاری انرژی باتری در آخرین لحظات، اطلاعات حمل و نقل عمومی در سرویس نقشه و اپلیکشن جدید اخبار با نام  News اشاره کرد. iOS 9 بصورت اختصاصی قابلیت کاربردی دیگری را برای آیپدها به ارمغان خواهد آورد که همانا امکان استفاده از دو پنجره‌ی اپلیکیشن بصورت همزمان در کنار یکدیگر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات