سایانوژن دو تن از متخصصان کوالکام و آمازون را به استخدام خود درآورد

پنج‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
هرچند سایانوژن حیات خود را مدیون وجود اندروید است، حال در پی تبدیل شدن به یک غول بزرگ و خارج کردن قدرت کنترل اندروید از گوگل، بانی و توسعه‌‌دهنده‌ی این سیستم‌عامل است. سایانوژن در این مسیر دو تن از شناخته شده‌ترین متخصصان صنعت فناوری را به استخدام خود درآورده‌اند.
تبلیغات

سایانوژن که هم‌اینک لقب محبوب‌ترین رام سفارشی توسعه یافته برای اندروید را در اختیار دارد، به این درجه از اعتبار راضی نیست و در پی خارج کردن کنترل سیستم‌عامل اندروید از دست گوگل است. این کمپانی برای رسیدن به هدف خود، دو تن از مهندسان شناخته شده‌ی صنعت فناوری که در دو کمپانی آمازون و کوالکام مشغول به کار هستند، به استخدام خود در آورده است. یکی از این افراد استفان لاولر نام دارد که پیش از این رهبری تیم مهندسی آمازون را بر عهده داشته است و در سایانوژن قائم مقام ارشد مهندسی خواهد بود. دومین استخدام جدید سایانوژن، رهبر تیم مهندسی کوالکام، کارثیک لایر است که در سایانوژن سمت قائم مقام سیستم‌های بین المللی این کمپانی را برعهده خواهد گرفت.

با توجه به اینکه کمپانی‌های نظیر فاکس‌کان، توییتر، کوالکام و شمار دیگری از کمپانی‌ها میلیون‌ها دلار در سایانوژن سرمایه‌گذاری می‌کنند، شکی نیست که این کمپانی روند رو به رشدی را در پیش گرفته و در حال پیشرفت است. هدف سایانوژن رشد و گسترش در سطح جهانی است که همین موضوع را باید انگیزه‌ی اصلی استخدام چنین متخصصانی عنوان کرد.

کرک مک‌مستر، مدیرعامل سایانوژن در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است:

تمرکز ما معطوف به ادامه‌ی تحول در پلتفرم اندروید و پیشبرد خلاقیت و نوآوری در این سیستم‌عامل است. سیگنال‌ها، سرویس‌ها و سیستم‌ها را باید هسته‌ی اصلی ساخت یک پلتفرم محاسباتی تکامل‌یافته خواند. هر دو متخصص جدید اضافه شده به سایانوژن از جمله‌ی رهبران شناخته شده در صنعت فناوری هستند. لاولر مفاهیمی نظیر سرویس‌های نقشه، مسیریابی، جستجو و سرویس‌های ابری را برای سایانوژن به ارمغان آورده و لایر نیز تجربیات خود در زمینه‌ی توسعه‌ی اندروید را در اختیار سایانوژن قرار خواهد داد.

سایانوژن اخیراً یکی ا مهم‌ترین شرکای خود در بازار آسیا را از دست داده است. در ماه‌های اخیر وان پلاس با توسعه‌ی رام اختصاصی خود، استفاده از سایانوژن را کنار گذاشته است. بسیار از گمانه‌ها حکایت از این دارد که سایانوژن در پی همکاری با سایر برندهای چینی است.

سایانوژن در پی  آن است تا با خارج کردن کنترل اندروید از دستان گوگل، این پلتفرم را در تمامی لایه‌ها برای توسعه‌دهندگان باز کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات