مؤسسه‌ی استاندارد TENAA مشخصات شیائومی می 5 پلاس را فاش کرد

پنج‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
مؤسسه‌ی استاندارد TENAA در چین مشخصات کامل شیائومی می ۵ پلاس را منتشر کرده است. در ادامه با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

بنابر اطلاعاتی که پیش‌تر توسط یکی از حساب‌های کاربری شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده‌ بودند، نسخه‌ی بزرگ‌تر پرچم‌دار جدید شیائومی باید دارای دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی می‌بود؛ اما TEENA مشخصات قابل باورتری را اعلام  و بیان می‌کند که دوربین پشت این گوشی۱۳ مگاپیکسل خواهد بود و یک دوربینی ۴ مگاپیکسلی در جلو نیز آن را همراهی خواهد کرد.

از سایر مشخصاتی که توسط TENAA منتشر شده‌اند می‌توان به صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۱۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی، با پوشش گوریلا گلس ۴ اشاره کرد. وظیفه‌ی پردازش این گوشی را پردازنده‌ی ۶۴ بیتی جدید اسنپدراگون ۸۲۰ که دارای ۸ هسته‌ با فرکانس ۲ گیگاهرتز است، بر عهده خواهد داشت. ظرفیت رم این گوشی ۴ گیگابایت و از نوع LPDDR4 و ظرفیت حافظه‌ی داخلی آن ۶۴ گیگابایت خواهد بود. باتری می ۵ پلاس ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشته و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید ۵.۰.۲ خواهد بود.

شیائومی می ۵ پلاس در رنگ‌های طلائی، مشکی و سفید عرضه خواهد شد، اما از قیمت آن خبری در دست نیست. بدون شک شیائومی بهترین سخت‌افزار ممکن را در پرچم‌دار جدید خود قرار داده است و باید منتظر عرضه و قیمت نهایی آن بود تا ببینیم بار دیگر شیائومی همگان را شگفت‌زده خواهد کرد یا خیر.

teena
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات