مشخصات دقیق گلکسی نوت 5 و اس 6 اج پلاس فاش شد

چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
سم‌موبایل که وبلاگی معتبر در زمینه‌‌ی خبرهای مرتبط با شرکت سامسونگ است، در گزارشی جدید مدعی شده مشخصات کاملی از گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس را از منابع معتبر بدست آورده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گزارش جدید منتشر شده توسط وبلاگ سم‌موبایل که خبرهای شرکت سامسونگ را پوشش می‌دهد، مشخصات دقیق گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس را فاش کرده است.

بنابر این گزارش، هر دوی گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس از صفحه نمایشی ۵.۶۷ اینچی با رزولوشن QHD بهره خواهند برد که تغییری در رزولوشن صفحه نمایش نسبت به گلکسی اس ۶ و نوت ۴ نمی‌بینیم. همان‌طور که از نام آن نیز پیدا است اس ۶ اج پلاس صفحه نمایشی خمیده در دو لبه خواهد داشت.

جالب اینجا است که سم‌موبایل مدعی است هر دو فبلت جدید سامسونگ قاب پشتی از جنس شیشه خواهند داشت که به نوعی شایعات گذشته مبنی بر حذف ویژگی قابل تعویض بودن باتری و افزایش مقدار حافظه داخلی در نوت ۵ را تایید می‌کند.

gsmarena 001

گلکسی نوت ۵ که به عنوان پروژه‌ی نوبل شناخته می‌شود، مجهز به پردازنده‌ی اکسینوس ۷۴۲۲ خواهد شد. این پردازنده اولین چیپست تولیدی سامسونگ خواهد بود که تمامی پردازنده‌ها، رم، حافظه‌ی داخلی و مودم LTE درون یک تراشه قرار خواهند گرفت. همچنین در این گزارش خبر از استفاده‌ی سامسونگ از مودم اختصاصی LTE خود به نام شانون داده شده است.

gsmarena 002

سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس که به عنوان پروژه‌ی زن شناخته می‌شود قدرت پردازشی کمتری نسبت به نوت ۵ خواهد داشت. این گوشی هوشمند از پردازنده‌ی شش هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری غیرقابل تعویض ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

همچنین شایعات گذشته خبر از معرفی نسخه‌ی جدیدی از رابط کاربری تاچ‌ویز سامسونگ بر پایه‌ی اندروید ۵.۱ به همراه عرضه‌ی گلکسی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس می‌دادند که مشکل مدیریت رم در گلکسی اس ۶ اج را نیز حل خواهد کرد.

تا روز معرفی این دو فبلت جدید زمان زیادی باقی نمانده و برای قضاوت دقیق‌تر باید تا آن روز منتظر ماند. اما نظر شما چیست؟ اگر مشخصات فاش شده صحیح باشند تمایلی به خرید این گوشی‌های هوشمند خواهید داشت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات