سیر نزولی ادامه‌دار سود سامسونگ در سه ماهه دوم ۲۰۱۵

سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پیش بینی خود از وضعیت مالی فصل دوم ۲۰۱۵ را در قالب راهنمایی درآمد منتشر کرد. کره‌ای ها پیش بینی می‌کنند که در فصل دوم سال جاری سودی ۶.۱ میلیارد دلاری را از درآمد ۴۲.۵ میلیارد دلاری داشته باشند. این پیش بینی نشان از کاهش سود سامسونگ برای هفتمین فصل متوالی است.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده توسط سامسونگ که منعکس کننده‌ی پیش بینی این کمپانی از درآمد و سود خود در فل دوم سال جاری است، سامسونگ درآمدی ۴۱.۵ میلیارد دلاری کسب خواهد کرد که ۶.۹ میلیارد دلار از این درآمد سود خالص خواهد بود.

با نگاهی به آمار ثبت شده در فصول گذشته می‌توان به روشنی دید که سامسونگ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر سود خالص شاهد کاهشی ۴ درصدی شده، چراکه سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۴ میلادی سودی ۶.۲۵ میلیارد دلاری را برای سامسونگ به ارمغان آورد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که سامسونگ در مقایسه با فصل گذشته شاهد رشد خوبی بوده، چراکه سود و درآمد کسب شده توسط سامسونگ در فصل اول ۲۰۱۵ به ترتیب ۵.۵ و ۴۳.۲ میلیارد دلار است.

گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال جاری از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه در این گزارش می‌توان نتایج فروش گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را مشاهده کرد. بسیاری از کارشناسان انتظار دارند تا گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سامسونگ را به روزهای اوج خود باز گرداند. کمپانی کره‌ای سامسونگ گزارش مالی خود را در اواخر ماه جاری میلادی منتشر خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات