GFXBench: گوشی G4 S ال‌جی به پردازنده‌ی اسنپدراگون 615 مجهز خواهد شد

سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که هفته‌ی گذشته تصاویر منتسب به گوشی G4 S ال‌جی منتشر شده بود، امروز در تست بنچمارک GFXBench مشخص شد این گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون 615 کوالکام مجهز خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 طراحی جی 4 اس ال‌جی با جی 4 اصلی تفاوتی نخواهد داشت و تنها سعی شده با بهره‌گیری از سخت‌افزار متفاوت، قیمت گوشی کمتر شود. مشخصات فنی این گوشی به تازگی در بنچمارک GFXBench دیده شده است که اطلاعات بیشتری از جی 4 اس در اختیار ما قرار می‌دهد.

g4s1

براساس این بنچمارک، گوشی جی 4 اس ال‌جی به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی Full HD (رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) با تراکم ۴۲۴ پیکسل بر اینچ، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 615، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 405، رم ۲ گیگابایتی، سنسور دوربین اصلی هشت مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. سیستم عامل این گوشی هم اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی خواهد بود.

البته هنوز اطلاعات زیادی چون میزان حافظه‌ی داخلی (احتمالا ۸ یا ۱۶ گیگابایت)، ظرفیت باتری، قیمت، زمان معرفی و عرضه‌ی گوشی جی 4 اس ال‌جی نامشخص است. البته در گزارش‌های اولیه اعلام شده این گوشی نیمه‌ی دوم ماه آتی میلادی معرفی خواهد شد که باید منتظر باشیم و ببینیم ال‌جی در آینده‌ای نه چندان دور چه برنامه‌ای برای جی 4 اس دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات