ایسوس Pegasus 2 Plus‌ را بطور رسمی معرفی کرد: نمایشگر ۵/۵ اینچی ۱۰۸۰p، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ و باتری ۳۰۳۰ میلی آمپر ساعتی

دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس در جریان رویداد CES 2015 زن فون 2 خود را معرفی کرد و این گوشی‌هوشمند تبدیل به ناجی ایسوس در بازار موبایل شد. حالا در اقدامی دیگر ایسوس پگاسوس ۲ پلاس خود را در چین معرفی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد ایسوس از زمان عرضه زن فون 2 خود تاکنون تلاش زیادی کرده تا این محصول را در بازارهای مختلف جهان عرضه کند و اتفاقاً فروش خوبی را هم تجربه کرده است. ولی شاید این امر باعث شد که از زن فون ۲ به بعد، چندان شاهد گوشی‌هوشمند جدید دیگری از ایسوس نباشیم. حالا خبر رسیده که ایسوس گوشی هوشمند جدیدی را در چین معرفی کرده است.

Asus Pegasus 2 Plus 1

این شرکت از Pegasus 2 Plus‌ در چین رونمایی کرده است؛ گوشی هوشمندی که نسل بعدی Pegasus X002 لقب گرفته که سال گذشته معرفی شد. پگاسوس 2 پلاس مجهز به نمایشگر ۵/۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵، ۳ گیگابایت رم و البته بسته به این که از چه نسخه‌ای استفاده کنیم، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در نمای جلویی تعبیه شده است. ایسوس برای تأمین انرژی پگاسوس ۲ پلاس باتری 3030 میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است.

Asus Pegasus 2 Plus 2

اندروید 5.1.1  به همراه رابط کاربری Zen‌ ایسوس روی پگاسوس ۲ پلاس نصب شده است. همان‌طور که در تصاویر هم مشاهده می‌کنید این دستگاه دارای دکمه در نمای جلویی خود نیست. 

این گوشی‌هوشمند که بدنه فلزی هم دارد در رنگ‌های سفید و طلایی از شهریور  ابتدا به بازار کشورهای آسیایی و بعد هم بازارهای جهانی عرضه می‌شود؛ هرچند احتمال دارد که این گوشی فقط در آسیا عرضه شده و به قاره‌های دیگر نرود.

Asus Pegasus 2 Plus 7

نظر شما در مورد این گوشی‌هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات