مشخصات الجی جی پرو ۳ فاش شد [بروز شد]

دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
الجی به تازگی پرچم‌دار جدید خود یعنی جی ۴ را معرفی کرده است؛ اما به نظر می‌رسد روند معرفی دو پرچم‌دار در یک سال توسط الجی نیز ادامه خواهد داشت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر به گوشی‌های هوشمندی که بهترین مشخصات موجود بازار را دارند علاقه دارید، بهتر است گوشه‌چشمی به الجی جی پرو ۳ داشته باشید. ۱۶ ماه از معرفی الجی جی پرو ۲ می‌گذرد و به نظر می‌رسد الجی قصد دارد تا پایان سال میلادی، گوشی جدید این سری را معرفی کند.

با توجه به شایعات، جی پرو ۳ صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی خواهد داشت که تراکم پیکسلی ۴۹۰ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان خواهد آورد. وظیفه‌ی سنگین پردازشی این گوشی بر عهده‌ی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام خواهد بود. جی پرو ۳ از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی به همراه حافظه‌ی داخلی قابل ارتقاء ۳۲ گیگابایتی بهره خواهد برد.

دوربین جی پرو ۳ دارای حسگر ۲۰.۷ مگاپیکسلی خواهد بود که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی آن را همراهی خواهد کرد. انتظار می‌رود سیستم‌عامل پیش‌فرض آن نیز اندروید ۵.۱ باشد که با توجه به معرفی اندروید M کمی عجیب به نظر می‌رسد. دیگر ویژگی مهم وجود حسگر اثر انگشت در این گوشی خواهد بود.

بنابر گزارش منتشر شده، قیمت این گوشی ۷۹۰ دلار خواهد بود. شایعات قبلی خبر از نسخه‌ی تمام فلزی جی ۴ می‌دادند. این گوشی که ظاهراً جی ۴ نوت نامگذاری شده است، از فوکوس خودکار لیزری و قلم استایلوس بهره خواهد برد.

برای تأیید صحت این شایعات باید منتظر خبرهای بیشتر بود؛ چرا که کمی دور از انتظار است که هر دو محصول یعنی جی پرو ۳ و جی ۴ نوت در یک سال و به فاصله‌ی زمانی کمی معرفی شوند.

بروزرسانی: منبعی در چین با تایید مشخصات بالا، خبر از وجود حسگر تشخیص مردمک چشم در کنار حسگر اثر انگشت برای الجی جی پرو ۳ می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات