اکسپریا زد 5، شهریور ماه امسال معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
با معرفی اکسپریا زد ۳+ سونی در واقع نسخه‌ای بروز شده از پرچم‌دار قبلی خود را معرفی کرد. شایعات جدید منتشر شده نشان می‌دهند که تمرکز سونی بر روی پرچم‌دار بعدی خود یعنی اکسپریا زد ۵ است تا باقدرت هر چه تمام‌تر به جنگ رقبای خود بیاید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شایعات خبر از معرفی اکسپریا زد ۵ به همراه زد ۵ کامپکت و زد ۵ اولترا در شهریور ماه امسال می‌دهند. به نظر می‌رسد اکسپریا زد ۵ تغییرات بسیاری را به خود خواهد دید تا وارد میدان نبرد سنگین بازار گوشی‌های هوشمند شود.

سونی در نظر دارد تا در پرچم‌دار جدید خود از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ به همراه ۴ گیگابایت رم بهره ببرد. علاوه بر مشخصات ذکر شده باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه‌ی تامین انرژی اکسپریا زد ۵ را بر عهده خواهد داشت. همچنین سونی هم‌زمان با معرفی این گوشی، برای اولین بار در نظر دارد تا از حسگر اثر انگشت نیز استفاده کند. بنابر این خبر، اکسپریا زد ۵ طراحی OmniBalance خود که در نسل‌های قبلی نیز استفاده شده بود را حفظ خواهد کرد که در تضاد با شایعات قبلی است.

البته شایعات قبلی نیز به اندازه‌ی صفحه نمایش این گوشی اشاره‌ای نکرده بودند اما در آن‌ خبر از استفاده‌ی هر سه مدل از پنل ips با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل داده شده بود. همچنین در شایعه‌ای دیگر در اردیبهشت ماه امسال ، عکس اکسپریا زد ۵ با بدنه‌ی فلزی و یو‌اس‌بی نوع سی منتشر شده بود.

با این وجود هیچ کدام از شایعات را نمی‌توان تایید کرد به خصوص این که در برخی موارد با یکدیگر در تضاد نیر هستند. اما هر چه که باشد به نظر می‌رسد سونی توجه خود را به طور کامل بر روی زد ۵ متمرکز کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات