با Sliden'Joy صفحه‌نمایش‌‌های اضافه را به لپ‌تاپ خود بیافزایید

یک‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
تاکنون تلاش‌‌های زیادی را برای اضافه کردن نمایشگرهای اضافه به دستگاه‌‌های الکترونیکی همچون لپ تاپ‌‌ها و تبلت‌‌ها دیده‌ایم. اما این محصول با متفاوت است
تبلیغات

استارت آپی بلژیکی به نام Sliden'Joy می‌‌خواهد این بار با صفحه‌هایی 13،15 و 17 اینچی سبک و تمام اچ دی را برای لپ‌تاپ‌‌ها به کاربران عرضه کند.

این صفحه‌نمایش اضافه می‌‌تواند روی دستگاه‌‌های Mac و PC کار کند و به لطف لولاهای آلومینیومی می‌‌توان آن‌‌ها را به سادگی تا 180 درجه چرخاند تا فضای کاری دو یا سه برابر افزایش پیدا کند. کاربران می‌‌توانند Sliden'Joy را به صورت مغناطیسی به پشت صفحه‌نمایش لپ‌تاپ خود متصل کنند و با اتصال آن به درگاه‌‌های USB 2.0 یا USB 3.0 از آن استفاده کنند.

slidenjoy extra laptop screens 31

به گفته‌‌ی یکی از مؤسسان این استارت‌آپ، اگرچه این لپ تاپ تبدیل شدنی در نمونه‌‌ی اولیه‌‌ی خود نیز خوب کار می‌‌کند، اما هنوز لولاها و سایر اجزا جای کار دارند تا بتوان از عملکرد عالی آن‌‌ها مطمئن شد.

slidenjoy extra laptop screens 37

وزن نهایی این محصول بسته به اجزا و پرداختی که بر روی آن قرار می‌‌گیرد متفاوت خواهد بود؛ اما ضخامت آن برای دو صفحه‌نمایش اضافه تنها 1.7 سانتی متر است و می‌‌توان آن را نازک‌تر نیز کرد.

کمپین کیک استارتر Sliden'Joy از دو روز دیگر آغاز خواهد شد و قرار است دستگاهی را به بازار ارائه کند که می‌‌توان به کمک آن نمایشگرهایی 13، 15، و 17 اینچی را به با قیمتی 200 تا 300 یورویی به لپ‌تاپ خود اضافه کنیم. روکش بیرونی و پرداخت نهایی دستگاه را می‌‌توان از جنس چوب، کربن یا چرم انتخاب کرد که البته این‌‌ها بر قیمت نهایی دستگاه خواهند افزود.

slidenjoy extra laptop screens 3
slidenjoy extra laptop screens 4

اگر همه چیز خوب و بر طبق برنامه پیش برود دستگاه نهایی در عرض یک سال به دست سفارش‌دهندگان خواهد رسید و تا آن زمان می‌‌توان از طریق ویدیویی که در زیر آمده است از قابلیت‌‌های این دستگاه لذت برد!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات