زوم‌اپ: دسترسی سریع تر به اپلیکیشن های نصب شده با Pattern Launcher

یک‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
Pattern Launcher اپلیکشینی جالب و بسیار کاربردی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید اپلیکیشن‌های گوشی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با روشی جدید، اجرا کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

Pattern Launcher اپلیکیشنی در زمینه‌ی اجرای برنامه‌ها از طریق الگوهای پترن است که به صورت یک میانبر در نوتیفیکیشن بار گوشی قرار می‌گیرد و در هر بخشی از گوشی، قابلیت اجرا شدن را بدون خروج از برنامه‌ی فعلی و تنها با لمس این میانبر دارد. البته برخلاف تصوری که کاربران از الگوهای پترن دارند، این برنامه ارتباطی با قفل گذاری یا رمزنگاری برنامه‌ها ندارد و تنها از این شیوه، برای اجرای برنامه‌ها استفاده کرده است. به این صورت که شما می‌توانید الگوهای مختلفی را در تنظیمات آن ثبت کنید و مشخص کنید که با هر الگوی بخصوص، چه برنامه ای اجرا شود که علاوه بر آنکه شیوه ای جدید و نوین برای اجرای برنامه‌ها است، دسترسی شما به اپلیکیشن‌های نصب شده را نیز بسیار سریع تر خواهد کرد. از ویژگی‌های بسیار خوب این برنامه نیز می‌توان به نمایش آیکون‌ها در صفحه‌ی ورودی پترن اشاره کرد به این صورت که با لمس کلید شروع الگوی مورد نظر، آیکون تمام برنامه‌هایی که پترن مخصوص آن‌ها از این نقطه شروع می‌شود به نمایش گذاشته خواهد شد تا حتی در صورتی که اپلیکیشن‌های زیادی را در این برنامه ثبت کردید، در یادآوری مکان برنامه‌ها سردرگم نشوید و تنها کافیست تا بعد از لمس نقطه‌ی شروع الگو، انگشت خود را روی آیکون برنامه‌ی مورد نظر رها کنید.

Pattern Launcher2

ممکن است در ابتدا این برنامه و روش اجرایی آن گیج کننده به نظر برسد تا جایی که کاربر را از دانلود و نصب آن منصرف کند. اما تنها یک بار اجرای آن کافی است تا به این موضوع پی ببرید که نه تنها طریقه‌ی استفاده از آن سخت و پیچیده نیست، بلکه دسترسی شما به برنامه هایتان را بسیار ساده تر و سریع تر خواهد کرد. با مشاهده‌ی ویدئوی زیر می‌توانید به طور قابل درک تری با نحوه‌ی کارکرد برنامه آشنا شوید.

دانلود ویدئو

برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات