نسخه آنلاک شیائومی ردمی 2 پرو با قیمت ۱۴۳ دلار عرضه شد

شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
نسخه آنلاک شیائومی ردمی 2 پرو با قیمت حدود ۱۴۳ دلار برای فروش در Gearbest‌ قرار گرفت.  زمان سفارش این گوشی هوشمند ۱۵ جولای به پایان می‌رسد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگر  ردمی 2 پرو خود را سفارش دهید، طی ۳ تا ۷ روز با پرداخت مقداری مبلغ اضافی گوشی خود را تحویل خواهید گرفت. در قبال پرداخت ۱۴۳ دلار گوشی هوشمندی مجهز به سخت افزار مشابه ردمی 2 شیائومی بدست می‌آورید با این تفاوت که ردمی ۲ پرو دارای ۲ گیگابایت حافظه رم بجای یک گیگابایت است.  ردمی ۲ پرو مجهز به نمایشگر ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، سیستم روی یک چیپ چهار هسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتزی و ۶۴ بیتی اسنپدراگون 410 با پردازنده گرافیکی آدرنو 305 است. 

حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به همراه پشتیبانی از درگاه میکروSD تا ۳۲ گیگابایت، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی در قسمت جلوی این گوشی از دیگر مشخصات ردمی 2 پرو است. 

شیائومی باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی را برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. اندروید ۴.۴ به همراه رابط کاربری اختصاصی شیائومی MIUI 6 روی ردمی ۲ پرو نصب شده است. خبر خوب برای خریداران این است که بروزرسانی اندروید 5 هم برای ردمی ۲ پرو ارائه خواهد شد.

شیائومی ردمی ۲ پرو در دو رنگ سیاه و سفید به بازار عرضه شده  و از شبکه 4G LTE و البته اتصال OTG‌ پشتیبانی می کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات