بیش از یک میلیون نفر برای خرید وان پلاس 2 ثبت نام کرده اند

جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
استارت آپ چینی وان پلاس هفته‌ی گذشته نسل جدید پرچمدارش را با نام وان پلاس ۲ معرفی کرد. حال به نظر می‌رسد بیش از یک میلیون نفر به این گوشی هوشمند علاقمند شده و درصدد خرید آن هستند.
تبلیغات

کمپانی چینی وان پلاس هفته‌ی گذشته نسل جدید گوشی هوشمندش را با قیمت بسیار نازل و بهره‌گیری از مشخصات فنی بسیار مناسب معرفی کرد. حال تنها ۷۲ ساعت پس از معرفی این گوشی هوشمند، بیش از یک میلیون نفر برای دریافت دعوتنامه به منظور خرید این گوشی هوشمند ثبت نام کرده‌‌اند. ثبت نام برای دریافت دعوتنامه به معنای در دست گرفتن دعوتنامه و مراجعه برای خرید این گوشی هوشمند نیست. کمپانی چینی اعلام کرده که ابتدا نفرات برتر در فروم وان پلاس و سپس ثبت نام کنندگان برای دریافت دعوتنامه‌ی نسل پیشین شانس خرید را خواهند داشت. سپس باقی مانده دعوتنامه‌ها برای ثبت نام کنندگان جدید ارسال خواهد شد. وان پلاس اعلام کرده که تعداد دعوتنامه‌ها ۵۰ برابر سال گذشته خواهد بود.

نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی وان پلاس ۲ به قیمت ۳۲۹ دلار و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی به قیمت ۳۸۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. وان پلاس ۲ در ۱۱ آگوست در کشورهای مختلف بصورت همزمان در اقصی نقاط جهان عرضه خواهد شد. سال گذشته بیش از یک میلیون دستگاه وان پلاس وان به فروش رفت در حالی که کمپانی فروش بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ دستگاه را پیش بینی کرده بود. به نظر می‌رسد نسل دوم پرچمدار چینی‌ها بیش از نسل اول موفق خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات