سامسونگ وجود حلقه‌ی حاشیه‌‌ای چرخان در ساعت هوشمند Gear A را تایید کرد

جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
چند ماهی است که اخباری در رابطه با ساعت هوشمند دایره‌ی سامسونگ با نام Gear A ملقب به اُربیس (Orbis) به گوش می‌رسد. یکی از ویژگی‌های منتسب به این محصول وجود حلقه‌ی حاشیه‌ای چرخان بود که حال سامسونگ این موضوع را تایید کرده است.
تبلیغات

بسیاری انتظار دارند سامسونگ در آینده‌ی نزدیک نسل جدید ساعت هوشمندش را با عنوان Gear A که پیش‌تر با نام اربیس شناخته می‌شد، معرفی کرده و روانه‌ی بازار کند. سامسونگ امروز تایید کرد که ساعت هوشمند جدیدش که مبتنی بر سیستم عامل تایزن خواهد بود از وجود حلقه‌ی حاشیه‌‌ای چرخان بهره می‌برد. در چند ماه گذشته شایعات بسیاری در این خصوص منتشر شده بود. سامسونگ این موضوع را در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان تایزن ۲۰۱۵ که در شهر بنگلور هندوستان برگزار می‌شود، اعلام کرد.

از جمله‌ی مشخصات فنی منتسب به گیر A سامسونگ می‌توان به تراشه‌ی دو هسته‌ای اکسینوس ۳۴۷۲ِ ۷۶۸ مگابایت حافظه‌ی رم، ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری ۲۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. از نظر قابلیت‌های ارتباطی این محصول از وجود بلوتوث ۴.۱، ارتباط بی‌سیم، شتاب سنج، جی پی اس، فشارسنج و سنسور سنجش ضربان قلب بهره می‌برد. صفحه‌ی نمایش پیش‌بینی شده برای این ساعت هوشمند رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ دارد و برای سهولت استفاده از آن یک حلقه‌ی حاشیه‌ای چرخان تعبیه شده است. سامسونگ روز ۲۲ مرداد ماه مراسمی را برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود طی آن گیر A نیز در کنار گلکسی اس ۶ اج پلاس و گلکسی نوت ۵ معرفی شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات