لیست گوشی‌هایی که در روز عرضه به ویندوز 10 موبایل بروز می‌شوند

جمعه ۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
نسخه‌ی دسکتاپ ویندوز ۱۰ به تازگی منتشر شده و مایکروسافت در حال کار بر روی نسخه‌ی موبایل آن است. این شرکت به تازگی طی اعلامیه رسمی لیست اولین گوشی‌هایی که نسخه‌ی موبایل ویندوز ۱۰ را دریافت خواهند، اعلام کرده است.
تبلیغات

در حال حاضر خبر دقیقی در مورد تاریخ عرضه‌ی رسمی ویندوز ۱۰ موبایل در دست نیست اما شایعات اشاره به آبان ماه امسال دارند. با این حال خوشبختانه شرکت مایکروسافت طی اعلامیه‌ای رسمی لیست گوشی‌هایی که قبل از بقیه گوشی‌های لومیا ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت خواهند کرد، منتشر کرده است.

بنابر اطلاعیه مایکروسافت دارندگان گوشی‌های لومیا ۴۳۰، لومیا ۵۳۲، لومیا ۵۳۵، لومیا ۵۴۰، لومیا ۶۴۰، لومیا ۶۴۰ XL، لومیا ۷۳۵، لومیا ۸۳۰ و لومیا ۹۳۰ قبل‌ از سایر گوشی‌های هوشمند ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت خواهند کرد.

اگر سایر مدل‌های لومیا را دارید نگران نباشید چرا که مایکروسافت تایید کرده است که مدل‌های مذکور تنها نسخه‌هایی نخواهند بود که ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت می‌کنند. به علاوه مایکروسافت بیان کرده است که تمامی نسخه‌های گوشی لومیا که دارای ویندوز ۸.۱ هستند به رایگان می‌توانند گوشی هوشمند خود را به ویندوز ۱۰ موبایل بروزرسانی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات