فولکس واگن سیستم رانندگی نیمه هوشمند را به اغلب خودروهایش اضافه می کند

پنج‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
امروزه تعدادی از خودروهای لوکس و گران قیمت بازار از وجود سیستم‌های رانندگی نیمه هوشمند بهره می‌برند، اما فولکس واگن تصمیم گرفته تا این سیستم را از آغاز سال ۲۰۱۶ میلادی در بیشتر مدل‌های خود به خریداران عرضه کند.
تبلیغات

کمپانی آلمانی فولکس واگن تصمیم گرفته که برخلاف سنت کنونی، سیستم‌های رانندگی نیمه هوشمند را در اغلب خودروهای خود از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی در اختیار خریدارانش قرار دهد. بزرگ‌ترین خودروساز اروپا از سال آینده‌ی میلادی خودروهای نظیر گلف* جتا و توارگ را همراه با سیستم هایی نظیر کروز کنترل هوشمند و سیستم ترمزگیری اورژانسی که می‌تواند در صورت عدم عکس العمل راننده، به سرعت وارد عمل شده و از تصادفات جلوگیری کند، اشاره کرد. این ویژگی‌ها در خوردوهایی نظیر سی سی و توارگ بصورت استاندارد عرضه خواهند شد. همچنین باید به قابلیت‌هایی نظیر سیستم نگهداری خودرو بین خطوط در سی سی، گلف و توارگ اشاره کرد. خودوی گلف علاوه بر موارد اشاره شده از سیستم پارک خودکار نیز بهره خواهد برد.

علاوه بر اضافه شدن بر قابلیت‌های هوشمند خودروهای فولکس واگن، این کمپانی آلمانی سیستم اطلاع رسانی و مدیریت داشبورد خودروی خود را نیز بروزرسانی خواهد کرد. خودروهای مجهز به MIB II این کمپانی قابلیت ارتباط با اندروید اتو و کارپلی اپل را در کنار سیستم میرورلینک خواهند داشت. همچنین فولکس واگن سیستمی را با عنوان Car-Net معرفی کرده که خریداران می‌توانند در صورت تمایل به عضویت آن درآیند. این سیستم اطلاعاتی همچون میزان قیمت سوخت، وضعیت آب و هوا، کنترل از راه دور، اعلانیه‌های امنیتی و سایر موارد را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. فولکس واگن تا پایان سال ۲۰۱۵ بخش کوچکی از خودروهای خود را به سیستم MIB II بروزرسانی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات