زوم‌اپ: پخش آنلاین شبکه های تلوزیونی در ویندوزفون با اپلیکیشن «تلویزیون همراه»

پنج‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
"تلویزیون همراه" اپلیکیشنی ایرانی برای گوشی‌های ویندوزفون است که قادر به پخش آنلاین شبکه‌های تلوزیونی و رادیویی با نهایت کیفیت بوده و به طور رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

برنامه نویسان ایرانی مدتی است که توجه ویژه ای به ویندوزفون نشان داده و اپلیکیشن‌های بسیار خوب و قابل توجهی را برای این پلت فرم طراحی و تولید می‌کنند. یکی از این اپلیکیشن‌ها "تلویزیون همراه" است که به کاربران امکان پخش آنلاین شبکه‌های تلوزیونی و رادیویی را در داخل موبایل می‌دهد. به لطف این اپلیکیشن شما می‌توانید به 28 شبکه‌ی سراسری از جمله کانال‌های دیجیتال، بیش از 10 شبکه‌ی استانی و پخش بیش از 15 شبکه‌ی رادیویی دسترسی داشته باشید که به نوع خود، اپلیکیشنی مثال زدنی در ویندوزفون به حساب می‌آید. امکان نمایش جدول پخش برنامه‌ها نیز در این برنامه گنجانده شده است که البته عملکرد صحیح آن بستگی به وب سایت شبکه‌های تلوزیونی دارد.

onlitv2

از دیگر نکات جالب در "تلویزیون همراه" امکان تعیین کیفیت پخش است که به کاربران اجازه می‌دهد تا متناسب با سرعت اینترنت خود، یکی از کیفیت‌ها را انتخاب کنند تا بدون لگ و قطعی بتوانند شبکه‌ی مورد علاقه‌ی خود را مشاهده کنند. محیط کاربری برنامه نیز از ظاهر زیبا و گویایی برخوردار است که به محض ورود به برنامه، لیستی از شبکه‌های موجود را به کاربران نمایش می‌دهد. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات