زوم‌اپ: لاک اسکرین ویندوز 10 موبایل با اپلیکیشن 10Lock

پنج‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
با انتشار ویندوز 10 به مرور باید منتظر انقلاب این نسخه از ویندوز در تلفن‌های ویندوزفونی نیز باشیم. یکی از موارد تغییر کرده در ویندوز 10 موبایل، لاک‌اسکرین گوشی است که به کمک اپلیکیشن 10Lock می‌توانید هم اکنون آن را تجربه کنید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که گفته شد بدون شک ویندوز 10 موبایل انقلابی در این پلت فرم به وجود خواهد آورد و امکانات و تغییرات بسیاری در آن گنجانده شده است. برای مثال لاک اسکرین گوشی در این نسخه از ویندوزفون، شامل تغییرات مثبتی شده و امکاناتی به آن اضافه شده است. اگر از حالا برای امتحان کردن این امکانات هیجان زده اید اپلیکیشن 10Lock گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. به کمک این برنامه و نصب آن می‌توانید لاک اسکرین خود را شبیه به ویندوز 10 کنید و از برخی امکانات آن نیز بهره مند شوید.

10lk2

اگر پیگیر اخبار ویندوز 10 بوده باشید حتما با تغییرات این بخش از این پلت فرم موبایل آشنا هستید. در لاک اسکرین جدید ویندوز، ویژگی‌های جدیدی همچون نمایش عکس افراد در یک دایره، و همچنین Windows Hello قرار داده شده است که به کمک آن‌ها می‌توانید جذابیت خاصی به صفحه‌ی قفل گوشی ببخشید. در این بخش تقریبا همه چیز قابل شخصی سازی خواهد بود، از عکس پروفایل دایره ای شکل گرفته تا تصویر پس زمینه و نوشته‌های Welcome و Hello همگی قابل تغییر خواهند بود که همین موضوع ارزش و جذابیت اپلیکیشن 10Lock را چندین برابر می‌کند. مانند اکثر اپلیکیشن‌های دیگر در ویندوزفون، 10Lock نیز از امکان تنظیم خودکار تصویر از Bing برخوردار است. برای دانلود این اپلیکیشن که به تازگی از حالت پولی به رایگان تبدیل شده است می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات