نگاه نزدیک به فتوکپی چندکاره K2200 سامسونگ

پنج‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
مطالعه 3 دقیقه
یکی از چاپگرهای سامسونگ، فتوکپی چندکاره‌ی MultiXpress است که در ادامه نگاه نزدیک زومیت از این دستگاه را مشاهده خواهید دهید.
تبلیغات

سامسونگ از مدت‌ها قبل وارد بازار چاپگر شد و طی سال‌های اخیر موفق به کسب سهم بازار قابل توجه‌ی در بخش‌های مختلف چاپگرها و دستگاه‌های چاپ چند کاره شد. سامسونگ اخیرا سری جدید چاپگرهای خود را وارد بازار کشور کرده و یکی از این محصولات، فتوکپی چندکاره‌ی MultiXpress است که در ادامه نگاه نزدیک زومیت از این دستگاه را مشاهده خواهید دهید.

سامسونگ برای اولین بار، دستگاه‌های فتوکپی چندکاره‌ی سایز A3 را از طریق نماینده‌ی جدید خود، شرکت نماد اندیش آرین وارد بازار ایران کرده است. خدمات دستگاه‌های فتوکپی چند کاره سامسونگ نیز برعهده‌ی نماد اندیش آرین خواهد بود. دستگاه‌های فتوکپی چندکاره برای بخش‌های مختلف بازار ارائه می‌شوند. K2200 یک دستگاه چندکاره است که بازار میانی را هدف قرار داده و با قیمت حدود ۲.۲ میلیون تومان برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی با مصرف متوسط طراحی شده است. این دستگاه در دونسخه روانه‌ی بازار می‌شود نسخه‌ی پایه با نام مدل K2200 و نسخه‌ی قوی‌تر با نام مدل K2200ND عرضه می‌شوند. مدل ND امکان چاپ دو رو و اتصال به شبکه را دار است اما مدل پایه تنها از طریق درگاه USB به کامپیوتر متصل می‌شود.

k2200 02

ما نسخه‌ی K2200 عادی را مورد بررسی قرار دادیم. سامسونگ ادعا می‌کند که این دستگاه در دقیقه ۲۰ کپی یا پرینت می‌گیرد و همچنین ۳۰ صفحه‌ی A4 را نیز می‌تواند در هر دقیقه اسکن کند. در نسخه‌ی K2200 که از طریق اترنت به شبکه متصل می‌شود می‌توانید فایل اسکن شده را مستقیما بر روی هر کدام از کامپیوترهای موجود در شبکه و فولدر خاص انتخاب شده انتقال دهیدو همچنین امکان انتخاب ضبط فولدرهایی همچون pdf, jpg و tif نیز وجود دارد.

برای آزمایش سرعت چاپ دستگاه فایل استاندارد زومیت را به تعداد چاپ کردیم. این چاپگر در هر دقیقه ۱۹ برگ را چاپ کرد و سرعت شروع به کار (warmup) آن نیز حدود ۴ ثانیه است.

سامسونگ در این چاپگرها، درام و تونر را جدا کرده تا هزینه‌ی مواد مصرفی این چاپگرها کاهش یابد. تونر این پرینتر ۱۰ هزار برگ چاپ می‌کند و براساس ادعای سامسونگ درام نیز حداقل ۸۰ هزار برگ چاپ را پشتیبانی می‌کند. اگر محیط کار تمیز و با گرد و غبار کم داشته باشیم درام چاپگر به مراتب بیشتر از این دوام خواهد آورد.

k2200 06

این پرینتر سامسونگ از فناوری به نام RECP بهره برده که رزولوشن تصویر را بهبود داده و رنجه‌های لبه‌های متون و تصاویر را ترمیم می‌کند تا خروجی چاپ، واضح‌تر و خواناتر باشد.

چاپگرهای جدید سامسونگ به پردازنده‌ی دو هسته‌ای مجهز شده‌اند تا امور سریع‌تر انجام شده و دستورات کاربر سریعا پردازش شوند.

k2200 01

مدل‌های بالاتر دستگاه‌های فتوکپی سامسونگ دارای مانیتور رنگی لمسی هستند تا دستورات را ساده‌تر دریافت کنند برخی از مدل‌ها نیز داری تبلت اندرویدی هستند که حتی امکان دریافت مستقیم تصاویر و متون از طریق وب را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

این چاپگرها می‌توانند تصاویر در سایز A3 را اسکن کرده و حتی در این سایز نیز چاپ کنند.  رزولوشن اسکن این چاپگرها نیز تا 600DPI قابل انتخاب است.

دستگاه کپی چندکاره‌ی K2200 سامسونگ با قیمت حدود ۲.۵ میلیون وارد بازار کشور می‌شود.

آیا تجربه‌ی استفاده از چاپگرهای سامسونگ را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات