گزارش مالی ال جی در سه ماهه دوم 2015: سود خالص ۱.۲ سنتی به ازای هر گوشی هوشمند

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
ال جی امروز گزارش مالی سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی را منتشر کرد که نشان از روزهای نسبتا خوب برای بخش گوشی‌های هوشمند این کمپانی دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال جی امروز گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی دوم سال جاری خود را منتشر کرد. بر این اساس این کمپانی کره‌ای موفق شده تا ۸.۱ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را که از شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کنند به فروش برساند که از این‌رو بهترین آمار ثبت شده توسط کمپانی تا به امروز است. در مقابل ال جی از نظر فروش پرچمدارانش در کره‌ی جنوبی چندان خوب عمل نکرده و همچنین هزینه‌ی بسیاری را برای فروش جی ۴ در بازار آمریکا صرف کرده تا بتواند با محصولاتی نظیر گوشی‌های سامسونگ و اپل رقابت کند. ال جی اعلام کرده که اپل و آیفون این کمپانی تاثیر بسیار زیادی در کاهش فروش پرچمدارانش داشته اند. سود خالص بخش موبایل تنها ۱۷۲٫۰۰۰ دلار بوده است که ۱.۲ سنت برای هر گوشی هوشمند فروخته شده می شود. به نظر می‌رسد با عرضه‌ی جی ۴ در بازار آمریکا و سایر بازار‌های جهانی باید شاهد بهبود وضعیت بخش موبایل ال جی در فصل جاری باشیم.

بخش تولید لوازم سرگرمی ال جی نیز که وظیفه‌ی تولید تلویزیون‌ها و سایر محصولات مرتبط را در اختیار دارد، عنوان کرده که در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ بازار تلویزیون‌های LCD چندان گرم نبوده و درآمد این بخش با کاهش ۲۲.۷ درصدی به ۳.۵۹ میلیارد دلار رسیده است. ال جی در نظر دارد تا تلویزیون‌های 4K OLED خود را با طراجی‌های جدید و قیمت‌های جذاب‌تر روانه‌ی بازار کند. در سه ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی ال جی از نظر فروش تلویزیون‌های 4K OLED با کاهشی ۷.۶ درصدی روبرو شده که همین امر کاهش درآمد ۴۵ درصد را در مقایسه با سال گذشته به ارمغان آورده است. این کمپانی در این بخش موفق شده تا درآمدی ۱۹۵ میلیون دلار را به جیب بزند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات