LG G Flex 3 اسفند ماه امسال معرفی می‌شود؛ پردازنده اسنپدراگون 820 در کنار صفحه نمایش 6 اینچی QHD

چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اخبار جدید منتشر شده اطلاعاتی را در مورد نسل بعدی سری جی فلکس ال‌جی فاش کرده‌اند. بنا بر این شایعات به نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد گوشی ال‌جی جی فلکس ۳ را اسفند ماه امسال معرفی کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بنابر خبر جدید منتشر شده، ال‌جی گوشی جدید خمیده‌ی خود با نام جی فلکس 3 را اسفند ماه امسال معرفی خواهد کرد. بنابر گفته‌ی تحلیل‌گر چینی، پن جیوتنگ، پردازنده‌ی جدید کوالکام بعد از آذر ماه سال جاری عرضه خواهد شد و آن را برای اولین بار روی گوشی شیائومی می ۵ خواهیم دید. اگر زمان‌بندی اعلام شده صحیح باشد، استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ در ال‌جی جی فلکس ۳ معقول خواهد بود. محققان همچنین به‌تازگی تأیید کرده‌اند که این پردازنده مشکل داغ شدن بیش از حد را نیز نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد جی فلکس ۳ مجهز به صفحه‌نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی خواهد شد. به‌علاوه ۴ گیگابایت رم و حافظه‌ی قابل ارتقا ۳۲ گیگابایتی پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ را در این گوشی همراهی خواهند کرد. از دیگر مشخصات ذکر شده برای جی فلکس ۳ می‌توان به دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین این گوشی به حسگر اثر انگشت در زیر دکمه‌ی هوم نیز مجهز خواهد شد.

نکته‌ی عجیب در گزارش جدید مربوط به سایز صفحه‌نمایش است. ال‌جی در راستای بهبود ارگونومی و سهولت استفاده از تلفن خمیده‌ی خود سایز صفحه‌نمایش را در جی فلکس ۲ کاهش داد و حالا شایعات از افزایش سایز آن به ۶ اینچ خبر می‌دهند. این بدین معنا است که جی فلکس ۳ یک گوشی هوشمند بسیار بزرگ خواهد بود.

تا زمان معرفی این گوشی زمان زیادی باقی مانده است و از صحت شایعات نمی‌توان اطمینان داشت. باید منتظر روزهای آینده بمانیم تا اخبار بیشتری از جی فلکس ۳ منتشر شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات